“Verkar inte som att dom vill”
Omdöme om Möllers Bryggeri

Möllers Bryggeri
Rankad som nr 24 av 74 Restauranger i Ystad
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Verkar inte som att dom vill ha gäster. Väntade i 10 min för att bli bemött av personal. Gick därifrån.

1  Tack 586g_rank

Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Trivsamt ställe! Vi åt schnitzel på personalens rekommendation och den var mör och god. Snabb och glad service!

Tack AnnaH427
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Mycket bra service och väldigt god mat (möjlighet att välja mellan liten/mellan/stor portion. Har dessutom en egen öl som rekommenderas. Besöker du Ystad är detta ett måste!

Tack alexandergK2135UP
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Roligt att man kan beställa maträtterna i olika storlekar. Barn, lagom och STOR.
Beställde planksteken, modell Lagom. Det var mycket mat! Väldigt god pepparsås. Mycket prisvärt! Tog vitlöksbrödet till förrätt, något av det godaste vitlöksbröd vi ätit.
Bra snabb service. Trevlig innergård där vi satt med bra Coronaavstånd. Rekommenderas!

Tack Waran68
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Ett bra ställe med trevlig innergård och helt ok service. En rolig detalj är att man väljer portionsstorlek. Jag valde den största planksteken och orkade inte äta upp vilket inte säger lite. De brygger också sin egen öl vilket jag uppskattar.

1  Tack jannek614

Resenärer som tittade på Möllers Bryggeri tittade också på

Ystad, Skåne län

Besökt Möllers Bryggeri? Berätta vad du tyckte!