“Middag”
Omdöme om Grändens mat

Grändens mat
Rankad som nr 3 av 74 Restauranger i Ystad
Beskrivning: Välkommen till Grändens mat. Här trängs värmande långkok och soppor med trendiga Poké Bowls. Kom förbi på en lunch, ta en fika eller smaka en av våra goda milkshakes. Alla rätter kan du också ta med som take away.
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Maten var fantastiskt god, servicen var toppen. Tillika var miljön väldigt mysig.
Lyckat restaurangval!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Anki5608

Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Lagom många rätter att välja mellan och som tilltalar de flesta smaker! Vi hade tur att få bord direkt och kan lätt förstå att det är populärt att gå hit. Kan tänka mig att uteserveringen är en hit på sommaren! Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Borgesand
Omdömet skrevs 29 januari 2020 från mobil enhet

Litet mysigt ställe med underbart god lunch och utmärkt service!
Rekommenderar Pokebowl med teriyakimarinerad lax, mycket bra!

Datum för besöket: januari 2020
Tack 429viktoriaa
Omdömet skrevs 10 januari 2020

Fräsch, mysig och trivsam miljö. Vi var fem personer som åt lunch och hade en mycket fin upplevelse. Maten var väldigt god, innovativ meny med många fina rätter. Fantastiskt bra, vänlig och hjälpsam personal. Definitivt ett ställe man gärna kommer tillbaka till.

Datum för besöket: januari 2020
Tack DocDaga
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Vi snubblade över Grändens mat och vilken mat! En härlig lunch med en portion långkok och en portion vegetarisk bowl. Sagolika smaker. Där till gott vin och nybakt bröd, kaffe och kaka efteråt. Trevlig personal. Boka bord rekommenderas. Själva kom vi i grevens tid och knep de två lediga platserna.

Datum för besöket: december 2019
Tack Susanna B

Resenärer som tittade på Grändens mat tittade också på

Besökt Grändens mat? Berätta vad du tyckte!