“Bästa pizzan i stada”
Omdöme om Gusto

Gusto
Rankad som nr 16 av 80 Restauranger i Ystad
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Besökte Gusto idag i Ystad, denna långfredag. Herre Gud vilka pizzor, de var vällagade,välsmakande och de bästa av råvaror hade använts. Barnen fick en Vesuvio som inte fanns på menyn men det var inga problem att ordna. Även pastan var väldigt välsmakande. Servicen var den bästa.Det blir garanterat fler besök här!

Tack Rebecca P

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Mycket goda pizzor! Ljus och fin lokal i centrala Ystad. Degen mycket fin, kanske surdeg? Fina smaker. Trevlig personal!

Tack Backaborna
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Italien i Ystad, eller så nära det går att komma.
+ Överskådlig meny som inte är överfull med alternativ, trevligt bemötande, snabba, välsmakande tomatsås.
– Jag hade önskat några minuter till i ugnen för min pizza, men det är en högst personlig preferens. Nästa gång jag besöker Ystad kommer jag att återvända.

Tack HankthetankSweden
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Mycket goda italienska pizzor utan försvenskade krusiduller, att hämta eller äta på plats. Snabb och vänlig service.

Tack Marie K
Omdömet skrevs 22 december 2017

Pizzor men syditalienskt stuk som inte är som de pizzor man vanlige får på pizzerior. Massor av mozzarella och fina skivor av parmaskinka på deras pizza Gusto. Den är en fullträff. Begränsat sittutrymme gör den till främst en hämtpizzeria.

Tack Willy P

Resenärer som tittade på Gusto tittade också på

Ystad, Skåne län
Ystad, Skåne län

Besökt Gusto? Berätta vad du tyckte!