FindHotel
Orbitz.com
Official Site

Lite struligt vid bokning av massage, samt middag på kvällen, då tiderna vi fick krockade med varandra. Det löste sig. När vi kom till rummet och öppnade det, var det redan upptaget!! Receptionisten löste det snabbt.
Fantastisk god mat och service i restaurangen! Massagen jättebra och övrig personal hur trevlig som helst!! Fint och fräscht på rummet samt övriga utrymmen. Bra coronaanpassat. En mycket trevlig helg som kunde varit längre!

Tack jennys904
Carina Dillman, Hotelldirektör på Ystad Saltsjöbad, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Jenny!

Tack för fin feedback.

Vad skönt att ni känner er trygga med vår Covid-19 hantering, det är underliga tider och vi försöker verkligen följa alla restriktioner vi har för att våra gäster skall känna sig säkra och trygga. Service och Säkerhet går hand i hand.

Ops, ser ut som det skett lite missar under er vistelse, så bra att vi kunde lösa dem på plats. Tack för att du sa till!
Och Jag håller helt med, Längre helger eller lördag hela veckan önskar vi oss.

Hoppas vi ses snart igen , ta hand om dig

Carina Dillman General Manager Ystad Saltjöbad

Rummet var fint och maten var bra. Men själva spaet var en katastrof. Större delen var under renovering och det lilla som var i bruk var trasigt och ofullständigt. Överallt fanns det byggarbetare och stora lastbilar och maskiner som störde och väsnades. Man borde inte ta betalt för en spaupplevelse när det inte finns något spa. Mycket missnöjd med vår vistelse.

1  Tack 130annsofiej

Hej AnnSofie

Tack för din ärliga feedback.

Vill gärna komma i kontakt med dig, hör av dig till vår service chef på : servicemanager@ysb.se

Vår målsättning är att man som gäst hos oss ska vilja komma tillbaka , vilja rekommendera oss för sina nära och kära

Jag förstår genom att höra din berättelse att vi inte lyckats med detta helt denna gången, och för det vi är mycket ledsna .
Men Vi tror också på en andra chans, därför ber jag dig kontakta vår Service chef.

Du har helt rätt, Vi behövde ge lite kärlek till vår inomhus pool, därför har vi öppnat andra delar på spa så vi försöker undvika trängsel. Så till sommaren kommer vi ha ett alldeles nytt och fint spa med bästa havsutsikten, Hoppas att få se er hos oss då.

Vänliga hälsningar

Carina Dillman General Manager Ystad Saltjöbad

Personalens bemötande var proffesionellt och högsta klass. hotellets läge vid havet, nära stad och natur, alla faciliteter är mycket bra. Restaurangen, servicen, maten och framförallt frukosten. Allt var högsta klass.

Tack Sneseglarn

Hej!

Tack för din återkoppling och 5 stjärnor - Så glad jag blir!
Vår målsättning är att vistelsen skall vara value for money, och att man skall vilja komma tillbaka till oss!

Vi lägger mycket energi och kraft på att hela tiden utveckla oss både i service och vårt koncept, att alltid försöka överlevrerera vår gästers förläningar. Vårt team kommer alltid att vara vår signatur.

Hoppas vi ses snart igen

Omdömet skrevs 14 maj 2021

Mycket bra! Personalen är hjälpsamma och trevliga och maten var fantastisk! Rummet var litet och lyhörd men havsutsikten var ju fantastisk!
The Creek Experience var härligt med olika teman!
Tack så mycket för fantastisk upplevelse !

Tack Thanita88
Carina Dillman, Hotelldirektör på Ystad Saltsjöbad, svarade på det här omdömetSvarade 14 maj 2021

Hej!

Vad glad jag blir av din feedback. Roligt att er vistelse var fantastisk , det är precis så vi vill ha det!

Creek experience är vårt " ESS i rockärmen" och en av våra signatur behandlingar.
Att inte göra creeken när man är hos oss är lite som att åka till Paris utan att se Eiffeltornet! Kul att ni vart nöjda.
Men som du själv säger, det bästa vi har är våra våra medarbetare, som skapar dessa upplevelser!

Tack för 5 stjärnor- Hurra - Kom snart tillbaka!

Omdömet skrevs 14 maj 2021

Vi hade en fin vistelse med god mat trevligt sällskap, små men fina rum. Lite tråkigt att Spaet fortf byggdes om och det var högljutt och lite oroligt där nere. På grund av corona restriktionerna fick vi inte alls vistas i lobby, eller andra öppna ytor, utan senast 20.30 gällde endast rummet. Det drog ner betyget till 4.

Tack sabinamarginean

Hej Sabina

Tack för att du tar dig tid att ge oss feedback, och för att du pekar ut förbättringsmöjligheter.
Vad Glad jag blir att du hade en fin upplevelse i restaurangen.

Vi längtar precis som du till att restriktionerna blir mildare så att man får möjlighet att kunna utnyttja alla delar på hotellet längre. Tills dess följer vi noga myndigheternas restriktioner och regler, allt för att minska smittspridning,

Hoppas att du kommer och hälsar på oss igen när vi har återgått till ett mera normalt liv, efter Corona.

Fortsätt att ta hand om dig