Omdömet skrevs 14 oktober 2020

Vi möttes av trevlig personal och kom sedan till ett fint rum med havsutsikt. Spaet var inget som stack ut men det var varierat med olika pooler. Vi hade också beställt The Creek Experience, vilket höjde upplevelsen. Rekommenderas! Tyvärr var tjejen som tog hand om oss lite militant till sitt sätt, men absolut inte otrevlig.

På grund av coronapandemin fick vi frukosten serverad vid bordet. Jag var rädd att jag skulle bli besviken, men det blev jag verkligen inte. Vi serverades yoghurt, frukt, bröd med olika pålägg, äggröra och bacon samt pannkakor och till det fanns såväl (god) juice, te och kaffe. Även middagen som vi år på kvällen var riktigt bra. Personalen var observant och snabb, men inte för snabb så vi kände oss inte stressade. Lunchen var god.

Tack jonathanhF4528PZ
Carina Dillman, Hotelldirektör på Ystad Saltsjöbad, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2020

Hejsan!

Tack för att du låter oss veta både ris och ros.
VI uppskattar all feedback, och lyssnar gärna.

Vad bra att du uppskattade vårt sätt att servera frukosten i dessa Corona tider!

Jag håller helt med dig Creek experience är vårt " ESS i rockärmen" en av våra signatur behandlingar.
Att inte göra creeken när man är hos oss är lite som att åka till Paris utan att se Eiffeltornet! Kul att ni vart nöjda.

Men som du själv säger, det bästa vi har är våra våra medarbetare, som skapar dessa upplevelser!

Kom snart tillbaka!

Omdömet skrevs 13 oktober 2020

Man er inte Van at få den servicen fra svenske hotellet man blev i händigttagen precis som man var utomlands på hotel !
Altid glad personal!
Utroligt smukt utsikt!
Bra pool område och massor av vilo platser !
Bra cafe!
Deriomot var restaurangen mindra utval for oss vegetar !

Tack esragulhan
Carina Dillman, Hotelldirektör på Ystad Saltsjöbad, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2020

Tack bästa för din fina feedback!
Lovar att ta det vidare till vårt team.

Varmt välkommen tillbaka

Omdömet skrevs 9 oktober 2020

Helheten är fantastisk. Personalen var väldigt service minded och man kände sig väl omhändertagen. Maten var fantastiskt god. Spaet var härligt och det fanns många pooler att välja på. Min favorit var loungeavdelningen på övervåningen med sängarna och utsikt över havet

Tack pernilla788

Hej Pernilla

Tack för 5 stjärnor, så glada vi blir av det! Då har vi lyckats!
Jag håller med, Lido Lounge är också en av mina favorit ställen.
Om du älskar loungen får du inte missa vårt nya paket: 21h Lido Club & Spa
Det är för alla Lounge lovers, Dresscode: badrock.

Kom snart tillbaka!

Omdömet skrevs 8 oktober 2020 från mobil enhet

Ett par som övernattade två nätter där SPA och middag båda kvällarna ingick. Bodde i en Junior Suite med havsutsikt. Fint rum med bra utsikt dock lite tråkigt badrum med skjutdörr. Bra frukost som serverades vid bordet. Hela hotellet var väldigt väl Coronaanpassat. 4/5

Lugnt och fint SPA med många pooler, både ute och inne. 4/5

Restaurang Gildas var riktigt bra. Välsmakande Italiensk mat med tillhörande vin och helt suverän service. 5/5

Restaurang Port var helt ok. God mat men servicen kunde varit bättre. 3,5/5

Tack CochSs

Hej!

Tack för att du tar dig tid att ge oss respons, det uppskattar vi.
Vi kan alltid bli lite bättre varje dag, vilket vi också strävar efter.

Hoppas att få se er hos oss snart igen. Då kan jag tipsa om att det går att äta 3 rätters i Lido Lounge, så din inte missar det.
21h Lido Club & Spa
Det är för alla Lounge lovers, Dresscode: badrock

Ta hand om er, och Välkommen tillbaka

Omdömet skrevs 8 oktober 2020 från mobil enhet

Har besökt YSB spa frekvent sedan 2007 men endast övernattat vid två tillfällen. Denna gång blir tyvärr sista. Vid första anblick såg rummet fint ut, bra storlek och sängarna enligt önskemål. När vi öppnade badrummet slogs vi dock för av en stark avloppslukt, sedan upptäckte vi blodfläckar på dörren. Gick ner till receptionen och de bad så mycket om ursäkt och sa att de skulle städa men när vi kom tillbaka till rummet var blodet kvar. Trevliga och hjälpsamma Felicia i receptionen hjälpte äntligen oss städa upp blodet 5 timmar efter incheckning och var väldigt professionell. Tyvärr upptäckte vi sedan att vi inte heller hade några handdukar i badrummet. Att checka in på ett hotellrum under en pandemi utan att badrummet är städad är under all kritik ur smittskyddssynpunkt. Att lämna blod på dörren är oförlåtligt, vi kommer inte besöka YSB igen.

Tack ALaJL

Hej

Tack för din ärliga feedback.
Vilken tur att ni fick träffa Felicia, vi är så glada för henne!

Det verkar annars som det skett en hel del missar under er vistelse.
Ber dig därför vänligt att kontakta vår servicechef på
servicemanager@ysb.se

Så vi får komma tillrätta med vad som skett.