Omdömet skrevs 21 februari 2020

Vi hade en riktigt bra spaupplevelse. Första gången men inte sista:)
Mat, rum och spa var perfekt. Personalen var kanon också. Alla trevliga och tog sig tid till oss och alla andra. Kan varmt rekommendera hotellet!

Tack 724stefan
Josefine Andersson, Annan på Ystad Saltsjöbad, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2020

Hej Stefan,
Stort tack för din recension av Ystad Saltsjöbad.
Vad roligt att det var ert premiär besök hos oss och ännu roligare att det inte var sista, det älskar vi :)
Uppskattar att du kan rekommendera oss och ser mycket fram emot ett nytt besök.

Omdömet skrevs 21 februari 2020

Väldigt mysigt, harmoniskt och trevlig atmosfär. Varit här flertalet gånger och aldrig blivit besviken på varken rummen, spaet eller maten. Helt klart ett självklart val för SPA! Väldigt trevlig och tillmötesgående personal med. Mycket nöjd

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack D351OMamandar

Hej & tack snälla för ditt omdöme!
Älskar att läsa du är återkommande gäst till oss, det uppskattar vi verkligen.
Roligt att du gillar oss och vårt koncept :)
Önskar er varmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 21 februari 2020

Det var en härlig avkopplande atmosfär i spaområdet. . Maten i restaurang Port var det bästa vi ätit på länge och trevlig tillmötesgående personal. Rummet var ok, plus för att man fick ny badrock. Vi återkommer gärna.

Tack ingridlindskog

Hej Ingrid,
Tack snälla för din trevliga recension.
Wow, så roligt att maten i Port var det bästa på länge, det är ett underbart betyg.
Ser mycket fram emot att få välkomna er tillbaka.

Omdömet skrevs 20 februari 2020

Trevligt spahotell god mat fint rum. Mysiga utepooler. Gym inget att räkna med. Härliga vilorum. Bra läge vid vattnet och staden. Ingen shop för snacks . Önskat större tv. Vårt rum hade tyvärr en otrevlig doft från toaletten .

Tack marier0slund

Hej Marie,
Stort tack för ditt omdöme!
Härligt att få ha er på besök hos oss och roligt ni gillade mycket av vistelsen.
Så synd det inte dofta så gott på ert badrum, det ber jag om ursäkt för.
Jag hoppas vi får chansen att ha er som gäster hos oss fler gånger igen.
Önskar er varmt välkomna tillbaka :)

Omdömet skrevs 20 februari 2020

Vi har varit på Ystad Saltsjöbad massor av gånger. Aldrig missnöjda, bara positiv energi. Personalen är underbar, rummen kanon och maten utsökt. Ser fram mot nästa besök. Vi har tagit som vana att åka på den mörka årstiden, då blir Ystad ljuset!

Rumstips: Det är värt att lägga till för havsutsikt. Helt underbart att se havet.
Tack Kjell C

Hej Kjell
Vilken fantastiskt recension - tack snälla!
Blir helt varm i hjärtat att läsa detta, vi älskar återkommande gäster och ser också mycket fram emot nästa besök :)
Välkommen åter & ha en fortsatt bra dag.