Omdömet skrevs 11 oktober 2018

Det lilla extra saknas... Till det priset vill man känna lyx och att det är lite extra av allt. Tex för många år sedan fanns juicer på spaet och olika sorters frukter, sen har det minskats till att bara vara vatten och äpplen och nötter. Nu fanns inte nötterna heller....det känns som att det lilla extra blir mindre och mindre...

• Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Tack martinaN9057SY
JosefineA170, Service Manager på Ystad Saltsjöbad, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Martina
Tack för din recension
Våra gästers feedback är alltid väldig viktig för oss och vi tar det till oss, ledsen att du känner att det lilla extra saknas eller att det blivit begränsat.
Vi jobbar mycket med value for money och vill överträffa våra gästers förväntningar så jag hoppas verkligen vid nästa besök att vi lyckas göra detta.
Önskar dig varmt välkommen tillbaka! :)

Omdömet skrevs 9 oktober 2018

Alltid lika fantastiskt, känner mig utvilad, pigg och glad! Längtar redan tillbaka! Hade underbara dagar! Detta får man inte missa. Underbart med vänner eller den man tycker bäst om i hela världen. Rekommenderar!

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Tack JennieH523
JosefineA170, Service Manager på Ystad Saltsjöbad, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2018

Hej Jennie
Wow vilken fin recension du skrivit!
Det är helt underbart och läsa om din upplevelse och att du rekommenderar oss vidare.
Vi längtar redan efter dig också, varmt välkommen tillbaka :)

Omdömet skrevs 9 oktober 2018

Hit åker vi när vi behöver komma bort ifrån vardagen och känner att vi vill rå om varandra. För oss är detta total avkoppling och att vistas i miljön på ysb ger en ett visst lugn inombords. Tycker man om att ha bra service, mysig miljö, lugn och ro, god mat rent och fräscht, fina rum utan att betala en hel förmögenhet tycker jag ni ska prova detta.

• Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Tack rogerrJ9915DB

Hej Roger
Tack snälla för ditt fina omdöme.
Vad härligt att läsa om er upplevelse här och att ni trivs så himla bra hos oss, det älskar vi :)
Jag önskar er hjärtligt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 4 oktober 2018

Det är som att gå in i en annan värld när man går innanför dörrarna! En mycket inspirerande miljö som ger ett härligt lugn! Fantastisk restaurang med underbart god mat! Mycket trevlig personal! Nästa gång väljer jag detta igen!

Bodde här: september 2018, reste med familjen
Tack lenabrandeth
JosefineA170, Service Manager på Ystad Saltsjöbad, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2018

Hej Lena
Tack för din fantastiska recension!
Blir helt varm i hjärtat när jag läser den, vi längtar tills vi får äran att välkomna er tillbaka som gäster! :)

Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Har precis kommit hem från YSB, vill redan nu åka tillbaka.Är så nöjd med hela min vistelse, kan varmt rekommendera ”The creek experience” en sparitual som tar dig till världens alla hörn.Rum, personal, mat mm var toppen

• Bodde här: oktober 2018, reste ensam
1  Tack sulky2018

Hej!
Wow, stort tack för ditt fina omdöme!
Exakt denna känslan vi vill skapa - en längtan tillbaka.
Vi längtar också redan tills du kommer igen, önskar dig varmt välkommen :)