Omdömet skrevs 28 mars 2018

Ett mycket bra hörnrum med utsikt över bryggan och havet. Helt ok att bo och det var värt 350 kr i tillägg. Lite i gammalstil från början av 1900 talet. Fanns det mesta på rummet. Helt ok säng. Lugnt och tyst.

Tips för att välja rum: Havsutsikt är ett måste.
Tack Bettan53Wendt

Hej Bettan
Tack för ditt omdöme

Visst är hörnrummen helt underbara :)
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 28 mars 2018

Perfekt ställe för rekreation och lugn men även för god mat och samvaro Spa delen den bästa man kan tänka sig renligt o snyggt upplägg kan rekommendera Creek experience som är ett ypperligt tillfälle att prova på andra kulturers bad Champagne baren fin och vilorummen med utsikt eller mysrummet med öppna spisen helt fantastiska tack för att ni finns

Tack lailak243

Hej Laila
Tack för ditt omdöme

Det är vi som ska tacka för att ni valt att komma till oss!
Kul att du testat The Creek Experience också, kan även rekommendera att ni testar vårt senaste som är en basturitual som heter Saunachill.
Hoppas vi ses snart igen :)

Omdömet skrevs 28 mars 2018

Trevligt bemötande överallt på hotellet alltid med glada miner. Trevligt spa med flera uppvärmda utomhuspooler. Mycket god mat, speciellt en perfekt mör tillagad ryggbiff och en omfattande vinlista med vin från flera länder.

Tack leifljungstrom

Hej Leif
Tack för en fin recension
Det finns nästan inget som är så gott som en perfekt tillagad ryggbiff, så härligt att ni fick njuta av det :)

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Avkopplande och mysig vistelse i en härlig miljö. Mysigt närområde. Närhet till havet. Kanon för förhållandet. Tid bara för varandra utan yttre stress. Gratis parkering precis i anslutning till hotellet.

Tack Veronika N
Svar från företaget:Svarade 27 mars 2018

Hej Veronika
Tack för ett fint omdöme

Det är så viktigt att man känner något speciellt när man åker hem ifrån oss och därför gör det mig extra glad att se att ni kunnat koppla bort "vardagen" och bara njutit av oss och varandra, härligt! :)

Omdömet skrevs 24 mars 2018

för att kunna utnyttja all faciliteter Vill gärna få information av er när ni har erbjudande Denna vistelsen fick vi i julklapp av vårt 12 åriga barnbarn o hon är avundsjuk att hon inte få komma in på ert spa.

Tack anita w
Svar från företaget:Svarade 27 mars 2018

Hej Anita
Tack för din recension,

Vilken fin julklapp från ert barnbarn :)
Under sommaren har vi vår utomhuspool uppvärmd där barn är varmt välkomna annars är det 16 års gräns inne i spa.
Kontakta oss på info@ysb.se så berättar vi gärna mer om hur ni kan ta del av våra erbjudande och nyhetsbrev.