FindHotel
Orbitz.com
Trip.com485 US$
1 8251 830 av 6 374 omdömen
Omdömet skrevs 24 juni 2017

En dröm om man är ute efter full avslappning. Superläge, bra service . Rummet med havsutsikt var superbt! Att vakna till kluckande från havet och denna utsikt! All personal var hjälsammma och trevliga

Tack 305jeanettee
Svar från företaget:Svarade 7 juli 2017

Hej Jeanette!

Tack för ditt omdöme!

Mys på hög nivå-det låter underbart! Vi är så glada att ni hade det härligt och verkligen kunde njuta av vårt läge precis vid havskanten!

Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 23 juni 2017

Vi har varit hos Er tidigare och upplever att allt bra, därför kommer vi att besöka Er ännu en gång under hösten
Det bästa är att man känner sig nästan som hemma och då tänker jag framförallt på Er trevliga personal.

1  Tack Christer G
Svar från företaget:Svarade 24 juni 2017

Hej Christer!

Tack för ditt omdöme!

Jag blir så glad och stolt över våra medarbetare som gör ett så fantastiskt jobb och som gör att du och många andra återvänder till oss just pga deras bemötande-underbart!

Vi hoppas vi ses snart igen-välkommen!

Omdömet skrevs 23 juni 2017

Underbar miljö med allt man kan förvänta sig av en spavistelse. God mat och trevlig personal. Fina rum och fantastiskt läge. Jag fick en skön hot stone massage av en duktig och jätte trevlig tjej, Amelie.

Tack E5876GUsandran
Svar från företaget:Svarade 29 juni 2017

Hej Sandra!

Vad fint att du haft det underbart hos oss och verkligen "relaxat" och ätit gott efter det. Det gläder oss, hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 22 juni 2017

Fantastiskt spa med enormt utbud av pooler och sitt- och liggplatser. Avslappnad miljö utan att kännas påtvingad. Man kopplar av otroligt. Vackert läge. Vacker inredning och trevlig personal.
Vi har varit här 2 ggr tidigare och haft underbara rum. Små men vackra och med balkong el utsikt. Detta rum var inte så kul.Duschen hade inget tryck så det gick knappt att tvätta håret och det var en besvärlig frostad glasskjutdörr framför toaletten och duschen.

Tack Titteh
Svar från företaget:Svarade 24 juni 2017

Hej!

Tack för ditt fantastiska omdöme om oss-underbart!

Vi är så glada att du återvänder till oss och tycker att vi har ett fantastiskt spa dår du kan njuta och slappna av.
Vi har 8 olika rumskategorier och vissa har frostade glasdörrar på toaletten. När du kommer nästa gång så tänk på att välja en annan kategori så du får det precis som du vill ha det-välkommen!

Omdömet skrevs 21 juni 2017

Platsen var underbar precis nere vid havet. Lite litet rum för två. Små sängar är det enda minus jag kan komma på. Jo att kanske redan från början ha en större morgonrock på rummet så man inte behöver gå byta direkt
Väldigt bra service när det gällde maten, då vi i gruppen var flera med special mat och det löste sig på en gång. Maten som ersatte var suveränt god. Frukosten var supergott.
Konferensrummet var lagom stort. Älskade den uppvärmda utomhus poolen och att man fick plats många

Rumstips: Vi hade inte så mycket utsikt, men slapp tången som dom som hade rummet mot havet
Tack wilma201007
Svar från företaget:Svarade 29 juni 2017

Hej Wilma!

Tack för ditt omdöme!

Vi är så glada att du haft det underbart hos oss och det låter som du njutit fullt ut på alla håll i huset hos oss-underbart!

Varmt välkommens tillbaka snart!

Maria