“Sådär idag”

Zara Bar & Pizzeria Restaurang
Rankad som nr 55 av 80 Restauranger i Ystad
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Varit här någon gång ibland men idag tycktes kvalitén sämre en av mina två vänner åt bara halva sin pizza.

Tack Bibbi725

Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

Fanns gott om valmöjligheter på dagens. Mitt val blev baconlindad köttfärslimpa med gräddsås.

Ganska smaklös köttfärslimpa, men potatisen var perfekt och gräddsåsen var god

Det finns en salladsbuffe som är omringad med skrivna lappar.
Pratade med en som jobbade där, tydligen tog folk upp massor som sedan bara slängdes...

Men med en smily efter texten så hade budskapet framgått ändå.

Tack Ida76
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Vi valde denna restaurang för middag och kan inte rekommendera den. Pizzorna var smaklösa och kycklingpizzan serverades med currymajonäs i en skål vid sidan.
Ointresserad personal, mörk lokal som ger ett slitet intryck. Det finns bättre alternativ för en enklare måltid.

Tack Anna P
Omdömet skrevs 19 juli 2017

Vi valde att äta lunch här och vi fick väldigt mycket mat för pengarna. Gott och rejält. Vi blev glatt överraskade över hur personalen även vid 'bara' en lunch gick runt och frågade oss som åt om vi var nöjda och om det smakade bra. Det är första gången vi varit med om det under en vanlig lunch en vanlig vardag! Plus i kanten för det!
Toaletterna var okej, men väldigt små.

Tack tesshlarsson
Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Besökte Ystad över dagen och var här på lunch. För 85 kronor hade jag väntat mig lite mer. Vitlökskycklingen som serverades var smaklös i förhållande till priset. Helt okej, inget mer. Lokalen är väldigt mörk. Lite mer ljus hade lyft restaurangen. Serveringspersonalen var välkomnande.

Tack HankthetankSweden

Resenärer som tittade på Zara Bar & Pizzeria Restaurang tittade också på

Ystad, Skåne län

Besökt Zara Bar & Pizzeria Restaurang? Berätta vad du tyckte!