Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
-Daniel-
Göteborg, Sverige

En personlig pärla

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 17 feb. 2023från mobil enhet
Ett fantastiskt fint hotell med familjär och välkomnande stämning. Två stenkast från stora YSB finns denna personliga pärla för dig som letar efter efter något utöver det vanliga.

Passar utmärkt för par som vill ha en personlig gourmet upplevelse. Fina personliga och ombonade rum. Sköna sängar och lugnt och skönt.
Datum för vistelsen: februari 2023
Tips för att välja rum: Gratis parkering alldeles utanför Villan och elbilsladdning i närheten vid YSB.
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Jacob Lindberg, ÄgareVilla Strandvägen, svarade på det här omdömet
Svarade 11 mars 2023
Stort tack för ditt fina omdöme, Daniel! :) Visst är det personliga bemötandet och familjära hemmakänslan magisk! Vi blir så glada att ni trivs på Villa Strandvägen.

Vi ser så framemot att få välkomna er tillbaka snart igen.
Med strandnära hälsningar,
    1 650 kr
4.2 km från Villa Strandvägen
Visa fler hotell i Ystad
Omdömet skrevs 8 oktober 2021 från mobil enhet

Enastående god måltid med ett vinpaket som matchade maten perfekt.
Servicen är av högsta klass så vi njöt i fulla drag. Detta var vårt sjunde besök och vi är snart tillbaka igen.
Vill tillägga att pricken över i blev som vanligt den fantastiska frukosten med underbara Carina som med sin härliga utstrålning gör allt så mysigt och gott.

Datum för vistelsen: oktober 2021
1  Tack 704hansg
Josefine Andersson, Ägare på Villa Strandvägen, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2021

Hej & tusen tack för en helt underbar recension! :)
Så otroligt fina ord och vi blir väldigt glada av att ni är återkommande gäster till oss.
Visst är Carina helt magisk, vi är så tacksamma för henne och tack för att du lyfter hennes service och kunskap.
Ser fram emot att vi snart får välkomna er hem till oss på Villan igen och ta hand om er.

Bästa hälsningar
Josefine Andersson
Service Manager

Omdömet skrevs 30 augusti 2021

Trevligt bemötande och vacker inomhusmiljö i ett, enligt oss, lagom stort hotell. Avslappnad atmosfär. Vacker restaurang med goda och spännande middagsrätter. Trevlig personal och jättegod frukostbuffé. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack 550larserikl
Josefine Andersson, Ägare på Villa Strandvägen, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2021

Hej!
Tusen tack för ditt fina omdöme av vår Villa och så roligt att ni trivdes bra hos oss.
Att all mat både morgon och kväll föll er bra i smaken gör oss glada och tack för att du kan rekommendera oss.

Önskar er varmt välkomna tillbaka till oss vid ett annat tillfälle! :)
Bästa hälsningar
Josefine Andersson
Service Manager

Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Ett ställe vi hade stora förhoppningar på men som inte kunde leva upp till det. Sängar med en träkant så man trodde man var på kollo. Ingen personal som hade koll vad som ingick i det vi betalade för vid utcheckningen. Spelade hög musik vid middagen så det inte gick att samtala normalt och gjorde inte mycket åt det då vi påpekade det. Var en arbetsplats vid altanen med oljud. Mat och dryck OK men inget över förväntan. Men en suverän frukost. Vi gjorde en rundtur med 4 stopp och hade sett detta som höjdpunkten. Men den hamna nog kanske längst ner istället.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 712andersk
Carina Dillman, Hotelldirektör på Villa Strandvägen, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2021

Hej Anders

Tack för att du tar dig tid att ge oss feedback, och för att du pekar ut förbättringsmöjligheter.

Jag är ledsen att du kände att du inte riktigt var helt nöjd med din vistelse.
Vi har ändrat lite på vårt koncept på Villan, till ett lite mera hemma hos känsla,
Vi tänker om hur vi serverar vår kvällsmat , vi har gått från avsmakningsmeny till en mer familjär familjemiddag,
med extra mycket kärlek och omtanke på faten. Musik är också en viktig del av Villans helhetsupplevelse,

Så såklart ska servicen och bemötandet, vara på topp, och det brukar vi annars få så mycket fin beröm för.
Vi har precis som du säger gjort en uppgradering och gett vår ute pool lite extra kärlek, ber om ursäkt att du upplevde detta som störande.

Jag hoppas att ni någon gång i framtiden överväger att ge oss ny chans. Kontakta gärna vår service chef.

servicemanager@ysb.se

Ta hand om er

Carina Dillman General Manager Ystad Saltjöbad

Omdömet skrevs 7 juni 2021

Villa Strandvägen är ett vackert och trevligt boende men tyvärr höll inte maten den klass som utlovades. Vi valde detta boende pga den utlovade gourmetmaten.
Tråkigt nog saknades den sista piffen för att få denna middag att kännas värd de pengar man betalat.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack lizfransson
Carina Dillman, Hotelldirektör på Villa Strandvägen, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2021

Hej Liz

Jag är ledsen att du kände att du inte riktigt var helt nöjd med din matupplevelse.
med extra mycket kärlek och omtanke på faten.

Jag hoppas att ni någon gång i framtiden överväger att ge oss ny chans.

Ta hand om er

Carina Dillman General Manager Ystad Saltjöbad

Omdömet skrevs 26 oktober 2020

Som vanligt fantastisk upplevelse med mysigt rum, spännande och god mat och vin därtill.
Tack vare att man sitter i köket hos Max kan man följa tillredningen av de olika rätterna om man vill.
De olika rätterna presenteras utförligt när de serveras. Den rikligt tilltagna frukosten tillgodoser alla smakriktningar. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack infoG8764JW
Carina Dillman, Hotelldirektör på Villa Strandvägen, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2020

Hej Där!

TACK för 5 Stjärnor!
Så roligt att ni hade en fin vistelse hos oss på Villa Strandvägen.
Jag kommer att se till att Max och teamet får ert beröm!

Fortsatt fin höst, ta hand om er och kom snart tillbaka

Carina Dillman General Manager Ystad Saltjöbad.