Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 30 augusti 2021

Trevligt bemötande och vacker inomhusmiljö i ett, enligt oss, lagom stort hotell. Avslappnad atmosfär. Vacker restaurang med goda och spännande middagsrätter. Trevlig personal och jättegod frukostbuffé. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack 550larserikl
Josefine Andersson, Ägare på Villa Strandvägen, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2021

Hej!
Tusen tack för ditt fina omdöme av vår Villa och så roligt att ni trivdes bra hos oss.
Att all mat både morgon och kväll föll er bra i smaken gör oss glada och tack för att du kan rekommendera oss.

Önskar er varmt välkomna tillbaka till oss vid ett annat tillfälle! :)
Bästa hälsningar
Josefine Andersson
Service Manager

Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Ett ställe vi hade stora förhoppningar på men som inte kunde leva upp till det. Sängar med en träkant så man trodde man var på kollo. Ingen personal som hade koll vad som ingick i det vi betalade för vid utcheckningen. Spelade hög musik vid middagen så det inte gick att samtala normalt och gjorde inte mycket åt det då vi påpekade det. Var en arbetsplats vid altanen med oljud. Mat och dryck OK men inget över förväntan. Men en suverän frukost. Vi gjorde en rundtur med 4 stopp och hade sett detta som höjdpunkten. Men den hamna nog kanske längst ner istället.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 712andersk
Carina Dillman, Hotelldirektör på Villa Strandvägen, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2021

Hej Anders

Tack för att du tar dig tid att ge oss feedback, och för att du pekar ut förbättringsmöjligheter.

Jag är ledsen att du kände att du inte riktigt var helt nöjd med din vistelse.
Vi har ändrat lite på vårt koncept på Villan, till ett lite mera hemma hos känsla,
Vi tänker om hur vi serverar vår kvällsmat , vi har gått från avsmakningsmeny till en mer familjär familjemiddag,
med extra mycket kärlek och omtanke på faten. Musik är också en viktig del av Villans helhetsupplevelse,

Så såklart ska servicen och bemötandet, vara på topp, och det brukar vi annars få så mycket fin beröm för.
Vi har precis som du säger gjort en uppgradering och gett vår ute pool lite extra kärlek, ber om ursäkt att du upplevde detta som störande.

Jag hoppas att ni någon gång i framtiden överväger att ge oss ny chans. Kontakta gärna vår service chef.

servicemanager@ysb.se

Ta hand om er

Carina Dillman General Manager Ystad Saltjöbad

Omdömet skrevs 7 juni 2021

Villa Strandvägen är ett vackert och trevligt boende men tyvärr höll inte maten den klass som utlovades. Vi valde detta boende pga den utlovade gourmetmaten.
Tråkigt nog saknades den sista piffen för att få denna middag att kännas värd de pengar man betalat.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack lizfransson
Carina Dillman, Hotelldirektör på Villa Strandvägen, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2021

Hej Liz

Jag är ledsen att du kände att du inte riktigt var helt nöjd med din matupplevelse.
med extra mycket kärlek och omtanke på faten.

Jag hoppas att ni någon gång i framtiden överväger att ge oss ny chans.

Ta hand om er

Carina Dillman General Manager Ystad Saltjöbad

Omdömet skrevs 26 oktober 2020

Som vanligt fantastisk upplevelse med mysigt rum, spännande och god mat och vin därtill.
Tack vare att man sitter i köket hos Max kan man följa tillredningen av de olika rätterna om man vill.
De olika rätterna presenteras utförligt när de serveras. Den rikligt tilltagna frukosten tillgodoser alla smakriktningar. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack infoG8764JW
Carina Dillman, Hotelldirektör på Villa Strandvägen, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2020

Hej Där!

TACK för 5 Stjärnor!
Så roligt att ni hade en fin vistelse hos oss på Villa Strandvägen.
Jag kommer att se till att Max och teamet får ert beröm!

Fortsatt fin höst, ta hand om er och kom snart tillbaka

Carina Dillman General Manager Ystad Saltjöbad.

Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Intimt hotell med karaktär, småskaligt men med stora ytor. Varmt och välkomnande bemötande. Middag och frukost i härlig miljö med tillagning i rummet. Mycket hög klass på mat och skickligt matchande vinpaket. Hotellet har charmiga spår av slitage. Närhet till spa och härliga strandpromenader.

Datum för vistelsen: september 2020
2  Tack HGW_001
Maria Fridolf, Hotelldirektör på Villa Strandvägen, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2020

Tack för 5 stjärnor, så glada vi blir av det!
Jag håller med dig, Villan är en underbar upplevelse; miljön, maten, drycken,
allt med en skön hemma hos känsla.

Vi önskar en fortsatt härlig höst och hoppas vi ses snart igen,

Hälsningar
Maria Fridolf