Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Denna villa har allt. Alla rummen är individuellt inredda och har man turen att hamna i sviten har man hela ovanvåningen för sig själv. Underbara menyer med närodlade produkter som passar med säsongen, som man kan kombinera med ett väl utvalt vinpaket. Att man dessutom har fri tillgång till Ystad Saltsjöbaden gör vistelsen komplett.
Alltid väl bemött av all personal.

Bodde här: september 2018, reste som ett par
1  Tack anneliwe77
JosefineA170, Service Manager på Villa Strandvägen, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2018

Hej Annelie
Tack för ditt trevliga omdöme!
Vad kul att ni uppskattade rummet högst upp och att ni kunnat njuta av underbar mat och dryck, det är vår målsättning att ni ska känna så.
Önskar er hjärtligt välkomna tillbaka hem till oss i framtiden :)

Omdömet skrevs 3 september 2018

Mysigt hotell med gammal stil i ny tappning. Fantastisk mat i restaurangen. Trevlig personal. Pool på hotellet. Nära till havet och spa. Fina badrum. ACC på rummet. Trevlig lounge. Fint närområde att vandra i.

Tack olalundgren

Hej Ola
Tack för din recension
Vad roligt att ni gillar oss och haft en trevlig upplevelse på Villan.
Hoppas vi har möjlighet att välkomna er tillbaka snart igen! :)

Omdömet skrevs 2 september 2018

Mysig atmosfär i villan, vi blev väl omhändertagna och åt fantastisk mat. Spa-upplevelsen gav den efterlängtade ron vi sökte. Denna gång bodde vi i rum på första våningen (pga dubbelbokning), nästa gång kommer vi välja 2a alt. 3e våningen. Rummet var väl litet och mörkt.

1  Tack cerinawittbom
Josefine A, Service Manager på Villa Strandvägen, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2018

Hej Cerina
Tack för din trevliga recension!
Vad bra att ni njutit av er vistelse här hos oss, synd att rummet inte riktigt motsvara era förväntningar denna gång.
Hoppas vi får möjlighet att välkomna er tillbaka "hem till oss" snart igen :)

Omdömet skrevs 1 september 2018

Hela upplevelsen är fantastisk: rummet, maten, spa, allt är jättemysigt. Vi tog en 5-rättersmenyn, den var både spännande, överraskande och supergod. Det kunde möjligen ha varit lite mer mat.Spa-anläggningen är oerhört avkopplande och temperaturen i alla bassänger varm och skön.

Tack JCW8373

Hej,
Tack för ditt fina omdöme!
Underbart att läsa om er upplevelse här hos oss på Villa Strandvägen :)
Gillar verkligen att du beskriver menyn som spännande, överraskande och supergod!
Önskar er varmt välkomna tillbaka till Villan :)

Omdömet skrevs 13 augusti 2018

Vi bokade övernattning + 5-rätters middag + massage och blev supernöjda med allt. Framförallt blev vi otroligt imponerade av maten. Kommer rekommendera Villa Strandvägen till alla vi känner! Toppbetyg!

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Alma M
Josefine A, Service Manager på Villa Strandvägen, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2018

Hej Alma
Tack för din fina recension,
Vad underbart att höra och det uppskattas verkligen att ni blev imponerade av vår mat samt rekommenderar oss vidare! :)
Önskar er hjärtligt välkomna tillbaka!