“Sjätte gången!”
Omdöme om Villa Strandvägen

Villa Strandvägen
Rankad som nr 1 av 74 Restauranger i Ystad

Ännu ett underbart besök på Villa Strandvägen!
Maten som alltid suveränt god och perfekt matchning med vinpaketet.
Servicen på absolut högsta nivå!
Dessutom fina rum och fantastisk miljö.
Här äter och sover vi riktigt gott vid varje besök!
Vi är snart tillbaka igen.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 704hansg

Omdömet skrevs 11 februari 2021 från mobil enhet

SVERIGES NR.1. Tredje gången jag var här och fortsätter förvånas hur bra allting är. Servicen, maten, drycken. Kan inte vara långt från deras första stjärna.

Tack Nilsssonn
Omdömet skrevs 12 november 2020 från mobil enhet

Underbart god mat och perfekt matchning med viner ger en suveränt fin kväll.
Dessutom är servicen helt enastående!
Detta är vår underbara pärla när vi vill må riktigt gott.
Notera också att efter en god natts sömn serverar Villa Strandvägen en fantastiskt god frukost i härlig miljö.

Datum för besöket: november 2020
Tack 704hansg
Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Supermysigt ställe! Blev välkomnade med kaffe och kaka innan vi blev visade till det fantastiska rummet. Maten var god och spännande att bli överraskad! + för att spa ingick. Åker gärna tillbaka!

Tack 834matildah
Omdömet skrevs 16 september 2020 från mobil enhet

Vi firade vår bröllopsdag här. Vi blev rekommenderade detta fantastiska ställe. Vi åt avsmakningsmenyn med tillhörande vinpaket. Det godaste vi någonsin ätit. Engagerad okomplicerad personal som älskar sitt jobb. Fick ett helt fantastiskt rum. Inträde på Ystad Saltsjöbad ingår. Helt otrolig frukost. 2 dagar vi sent ska glömma. Inte gratis men värt varenda krona. Det blir inte bättre än så här!

Tack 622rickarde

Resenärer som tittade på Villa Strandvägen tittade också på

Ystad, Skåne län
Ystad, Skåne län

Besökt Villa Strandvägen? Berätta vad du tyckte!