“Den totala upplevelsen är magisk.”
Omdöme om Villa Strandvägen

Villa Strandvägen
Rankad som nr 1 av 75 Restauranger i Ystad
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Upplevelsen är total.
Hit går du för mer än bara maten. Atmosfären, delaktigheten i lagandet av maten. Samtalen om maten med kockarna. Den fantastiska vinlistan som så otroligt väl matchade maten som serverades.
Att inte veta vad man ska bli serverade ger ytterligare en dimension. Provat råvaror som jag aldrig skulle beställt annars.
Detta är något mer än att bara ”äta ute en kväll”.

Datum för besöket: februari 2020
Tack sarabJ4103YS

Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

Helt fantastisk mat. Borde ha en stjärna i guide michelin. Många små rätter före menyn. Superbra service.

Datum för besöket: januari 2020
Tack kristera2014
Omdömet skrevs 2 december 2019 från mobil enhet

Vi hade förmånen att spendera ett dygn på detta fantastiska ställe.
Vi välkomnades av en kopp kaffe och kaka eftersom vi var lite tidiga. Därefter fick vi vårt rum som var oerhört mysigt. På eftermiddagen hade vi tillgång till Ystad Saltsjöbad spa som erbjöd många fina relaxplatser.
Det bästa av allt var den välkomponerade 7-rättersmenyn på kvällen som tillagades mitt bland oss gäster med superba kockar. Vi blev serverade rätter med närproducerade råvaror som verkligen blev spännande upplevelser när vi åt.
Frukostvärdinna tillagade de varma rätterna efter dina önskemål.
Sist men inte minst var det trevliga bemötande av alla personal(reception, kockar, kypare mm) på Villa Strandvägen som gjorde vår vistelse till en otrolig upplevelse.
Vi vill gärna komma tillbaka hit igen!

Datum för besöket: december 2019
Tack Resaarkul123
Omdömet skrevs 13 november 2019 från mobil enhet

Enastående god middag med ett perfekt matchande vinpaket. Servicen och miljön är helt fantastisk. Hit vill vi snart igen!

Datum för besöket: november 2019
Tack 704hansg
Omdömet skrevs 2 november 2019 från mobil enhet

Något av det bästa vi har ätit och druckit överhuvudtaget!!!! Vi åt sju rätter med vinpaket och ALLA smaker och ALLA sammansättningar var lycka för en gourmand ! Glad, proffsig personal som kunde sin sak !! Glädjen i köket fick vi på köpet!
Rekommenderar detta med varm hand !

Datum för besöket: november 2019
Tack evnion

Resenärer som tittade på Villa Strandvägen tittade också på

Besökt Villa Strandvägen? Berätta vad du tyckte!