Öppet i dag: 10:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Rekomenderar ett besök!

Bodde i en av stugorna på campingen. Äldre snitt och skulle må bra av en uppdatering (särskilt ... läs mer

Omdömet skrevs 18 juli 2023
jesl787
Stockholm, Sverige
Värt ett besök

Roligt vattenland med många kanor. En del roliga karuseller och andra aktiviteter ex en flumeride a ... läs mer

Omdömet skrevs 15 juli 2022
459arvidd
från mobil enhet
Läs alla 201 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 18 juli 2021

Vi spenderade en hel dag här. Först ett par timmar i vattenlandet och sedan ett par timmar med alla andra attraktioner och saker att göra. Det fanns verkligen något för alla och samtliga attraktioner var bra.

Däremot var det dåligt med information och skyltar. Vi åt hamburgare men det stod ingenstans att vi själva skulle fylla den på ett annat område. En skylt med fotoförbud såg vi först när vi gick ut ur parken och det sköttes inte heller. Vi tyckte också att det var märkligt att det runt förvaringsskåpen endast var vassa stenar, eftersom dessa skåp var i anslutning till poolområdet. De flesta går nog barfota men det var inte så trevligt så där kanske man borde hitta en annan lösning.

Överlag var det mycket folk, och då är det ändå begränsningar i år.

Ett tips är att när ni kommer in, skaffa ett förvaringsskåp vid poolerna (görs i entrén). Då blir det lätt och smidigt att byta om när ni badat, och ni slipper släpa på eventuella saker. Solstolarna tar slut snabbt vid poolen också så önskar ni en sådan så skynda er dit. Och ta på er lätta sandaler mellan poolerna och matställena, asfalten är riktigt varm.

Tack Malin E
Omdömet skrevs 11 juli 2021 från mobil enhet

Lagom stort ställe med mycket att göra för alla våra barn - 5, 11 och 14 år. Så gott som alla attraktioner ingår i entrépengen så det är bara att köra på. Buffén i Bäverhyddan kändes fräsch och det fanns mycket att välja på, vilket gav glada och nöjda barn som pallade en heldag. Bra variation på attraktioner, men vissa känns inte helt säkra. I en av hinderbanorna för de yngre t.ex. kändes skaderisken betydligt högre än på ett vanligt lekland, med gott om kantigheter och hål att falla igenom. Merparten av personalstyrkan utgjordes av tonåringar, vissa pigga och alerta, andra loja och ouppmärksamma. Några döytor på området. Men på det hela taget hade vi en riktigt bra dag, ganska mycket bang for the buck och barnen vill gärna återvända, så en svag fyra får det bli.

1  Tack thoolsson
Omdömet skrevs 9 juli 2021

Under corona har vi varit noga med att hålla avstånd och de få utsvävningar vi gjort har varit till ställen som tar ansvar. Vi trodde vi kunde lita på att parken tog sitt ansvar med antal besökare men det var fullt med folk överallt! I köer stod inte folk vid markeringarna och personalen sa inte åt dom heller. Gissar att personalen är för unga för att våga säga något. Vi har klarat oss från corona hittills men vi blir väldigt förvånade om vi inte åker på corona efter besöket i parken. Vid poolerna trängdes folk överallt och ingen verkade tycka att det var konstigt. Vi lämnade parken mycket tidigare än planerat. Åk inte hit under corona, det är att kasta pengarna i sjön och nästan garanterat att ni får corona.

Tack emmahD4148HC
Omdömet skrevs 8 juli 2021 från mobil enhet

Ta med egen mat för maten är dyr och dålig.
Personalen är väldigt ugna och känslan man får inte erfarna, kändes inte tryggt.
Lång kö till Attraktionerna så det blev mest att stå i kö i värmen.

Längst kö till gokart, så planera alla såna saker först.

Kommer inte åka tillbaka hit.

2  Tack marialB8949RJ
Omdömet skrevs 8 juli 2021 från mobil enhet

Bra ställe såklart när man har barn. Trevlig och hjälpsam personal. Vi hade fantastiskt väder och det gjorde upplevelsen extra bra såklart.

Tack hostak74