eDreams
StayForLong
Omdömet skrevs 9 juli 2019 från mobil enhet

Lite för trångt med en rullstol, men med bra o snabb service fixade de ett större rum. Trots detta var det trångt. Frukosten var tunt, bara kalla rätter. Matsalen är litet och gemytlig med åtta bord o fyra till fem stolar vid varje bord.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Roland Z
Omdömet skrevs 19 januari 2019 från mobil enhet

Trivsamt och charmigt hotell med mysiga rum. Personalen är hjälpsam och tillmötesgående. Väldigt familjärt och trevlig frukost! Sköna sängar med mysiga lakan. Rummen och de gemensamma utrymmena är välstadade. Rekomenderas varmt trots lite dyr peng.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Sandra R
Omdömet skrevs 31 december 2018

Ligger mitt i centrum, nära till allt.
Ett mysigt litet hotell med familjekänsla.
Trevlig liten frukostmatsal, där det även serveras kaffe/Te och en kaka på kvällen.
Något små TV-skärmar.
Sköna sängar.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack carinalkpg
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

På utsidan ett oansenligt litet hotell men insidan och rummen helt ok men en alldeles egen stil. Sängarna i rummet osedvanligt sköna inklusive täcken och kuddar.
Frukosten bjöd på allt man kan önska för ett hotell i den lilla storleken och personalen väldigt trevliga.

Rumstips: Tyst, vi hade utsikt mot gatan.
Datum för vistelsen: augusti 2017
1  Tack Eva J
Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Enkla rum och sängar men helt ok standard. Faktiskt över förväntan. Bra städat och du sätter själv ut en skylt på dörren om du vill ha städat under vistelsen. Frukost med lokala råvaror. Riktigt bra standard. Till det här omdömet vill jag ändå påpeka att det här var ok för en jobbvistelse. Om jag var på semester hade jag förväntat mig mer!

Datum för vistelsen: maj 2017
Restyp: Reste i arbetet