Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com158 US$
Expedia.com158 US$
Priceline158 US$
eDreams158 US$
Tripadvisor158 US$
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 19 oktober 2019 från mobil enhet

Super bra hotell bra service . Bra mat . Bra rum. Personalen hade bra bemötande. T.o.m en av personalen ställde upp och skjutsade oss till tågstation. Lugnet i hotellet är fantastiskt . Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Dreamer40891063401
Omdömet skrevs 15 juli 2019 från mobil enhet

Vi har bott många gånger på Moskogen. Ett mysigt hotell med stugor. Huvudbyggnaden är också mysig och inbjudande. Är dock denna gång lite besviken på maten som annars brukar vara i världsklass. Grillbuffén var i år ingen riktig grillbuffé och maten överlag var inte som förr. Hoppas att det var en engångsföreteelse. Kan varmt rekommendera i övrigt, närhet till Leksand, Rättvik och Tällberg.

Datum för vistelsen: juli 2019
2  Tack 314ebbas
Omdömet skrevs 9 juli 2019 från mobil enhet

Provade denna buffé i leksand.
Rent och fräscht, trevlig personal mycket att välja på salladsbordet, dagens lunch smakade mycket gott. Bra urval ,kött fisk pasta vegetariskt mm
Hoppas att jag hinner med någon lunch till.
Trevligt!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Göran S
Omdömet skrevs 14 april 2019

Leksand, bara det säger toppenområde med vacker natur.
Då ska man bo på Moskogen, bra rum med möjlighet att laga egen mat då det finns ett pentry på rummet.
Frukosten är bra.
Moskogen ligger perfekt om man vill ha lugn och ro!

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Glenn S
Omdömet skrevs 10 februari 2019 från mobil enhet

Dagens lunch, ja då är Moskogen en av de bättre platserna att välja på i Leksand. Buffé med ett par tre olika alternativ. Kaffe på maten ingår. Ärtsoppan är riktigt bra, en riktig klassiker med morot och fläsk.

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste i arbetet