Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor158 US$
Priceline158 US$
eDreams158 US$
Orbitz.com158 US$
Omdömet skrevs 9 juli 2019 från mobil enhet

Provade denna buffé i leksand.
Rent och fräscht, trevlig personal mycket att välja på salladsbordet, dagens lunch smakade mycket gott. Bra urval ,kött fisk pasta vegetariskt mm
Hoppas att jag hinner med någon lunch till.
Trevligt!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Göran S
Omdömet skrevs 14 april 2019

Leksand, bara det säger toppenområde med vacker natur.
Då ska man bo på Moskogen, bra rum med möjlighet att laga egen mat då det finns ett pentry på rummet.
Frukosten är bra.
Moskogen ligger perfekt om man vill ha lugn och ro!

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Glenn S
Omdömet skrevs 10 februari 2019 från mobil enhet

Dagens lunch, ja då är Moskogen en av de bättre platserna att välja på i Leksand. Buffé med ett par tre olika alternativ. Kaffe på maten ingår. Ärtsoppan är riktigt bra, en riktig klassiker med morot och fläsk.

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack 765christern
Omdömet skrevs 19 januari 2019

Vi var i Dalarna och åkte runt vid lunchtid stannade vi till vid Moskogen och för 100 kr fick vi den mest utsökta lunchen vi någonsin ätit. Vilket förrättsbord outstanding. Buffén var otrolig man kunde inte undgå utan att smaka på alla rätterna allt lika smakfull och gott.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Lasse7330
Omdömet skrevs 6 december 2018 från mobil enhet

Mycket fint julbord för bra pris. Rent och snyggt i restaurangen och ordning vid maten. Det mesta man kan önska sig fanns. Mycket goda sillar och lax fanns. Fint efterrättsbord med hemgjort godis och ris ala Malta mm. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: december 2018
Restyp: Reste i arbetet