Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com159 US$
eDreams159 US$
Travelocity159 US$
CheapTickets159 US$
Orbitz.com159 US$
Omdömet skrevs 10 februari 2019 från mobil enhet

Dagens lunch, ja då är Moskogen en av de bättre platserna att välja på i Leksand. Buffé med ett par tre olika alternativ. Kaffe på maten ingår. Ärtsoppan är riktigt bra, en riktig klassiker med morot och fläsk.

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack 765christern
Omdömet skrevs 19 januari 2019

Vi var i Dalarna och åkte runt vid lunchtid stannade vi till vid Moskogen och för 100 kr fick vi den mest utsökta lunchen vi någonsin ätit. Vilket förrättsbord outstanding. Buffén var otrolig man kunde inte undgå utan att smaka på alla rätterna allt lika smakfull och gott.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Lasse7330
Omdömet skrevs 6 december 2018 från mobil enhet

Mycket fint julbord för bra pris. Rent och snyggt i restaurangen och ordning vid maten. Det mesta man kan önska sig fanns. Mycket goda sillar och lax fanns. Fint efterrättsbord med hemgjort godis och ris ala Malta mm. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: december 2018
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack MVGB
Omdömet skrevs 5 augusti 2018

Hit åker vi föra att äta lunchbuffe' på sommaren. Alltid mycket fräscht. Flera alternativ i varmrätten; veggie (jättegott) fisk och kötträtt. Alltid ny påfyllnad och saknas något kommer alerta servitriser/servitörer med önskemålet. Har alltid hittat något jag gillar här. Dricka till maten och kaffe o kaka efteråt. Billigt och mycket gott! Välbesökt, mycket stamgäster.

Rumstips: Har bara ätit jättegott här, flera gånger!
Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack 16Sac
Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Åt buffémiddag här i man besök på Dalhalla. Mycket trevlig och välkomnande personal. Bra logistik trots att vi ingick i ett större sällskap. Maten absolut i toppklass för att vara buffémat dessutom trevlig restaurangmiljö. Hit kan vi tänka oss att återvända till.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack JM52_13