Kostnadsfri avbokning till den 22-02-05
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Expedia.com159 US$
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 6 december 2018 från mobil enhet

Mycket fint julbord för bra pris. Rent och snyggt i restaurangen och ordning vid maten. Det mesta man kan önska sig fanns. Mycket goda sillar och lax fanns. Fint efterrättsbord med hemgjort godis och ris ala Malta mm. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: december 2018
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack MVGB
Omdömet skrevs 5 augusti 2018

Hit åker vi föra att äta lunchbuffe' på sommaren. Alltid mycket fräscht. Flera alternativ i varmrätten; veggie (jättegott) fisk och kötträtt. Alltid ny påfyllnad och saknas något kommer alerta servitriser/servitörer med önskemålet. Har alltid hittat något jag gillar här. Dricka till maten och kaffe o kaka efteråt. Billigt och mycket gott! Välbesökt, mycket stamgäster.

Rumstips: Har bara ätit jättegott här, flera gånger!
Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack 16Sac
Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Åt buffémiddag här i man besök på Dalhalla. Mycket trevlig och välkomnande personal. Bra logistik trots att vi ingick i ett större sällskap. Maten absolut i toppklass för att vara buffémat dessutom trevlig restaurangmiljö. Hit kan vi tänka oss att återvända till.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack JM52_13
Omdömet skrevs 13 juli 2018

Moskogens lunchbuffe erbjuder ett stort salladsbord och ett antal varmrätter för att tillfredsställa de flestas smaklökar. Trevlig dala miljö och det märks att det är populärt då det var välbesökt vid lunch.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack P_Anders_L
Omdömet skrevs 3 mars 2018

Jag passerar aldrig Leksand utan att inta lunch på utmärkta restaurang Moskogen.
En vällagad och välsmakande lunchbuffé som man bara måste prova.
Fin salladsbuffé ingår, liksom efterrätt och kaffe, serverat ut "världens största kopparkanna". REKOMMENDERAS varmt!

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Jan S