“Hus med utsikt av sällan skådat slag.”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Markus N
Nivå 1 Skribent
4 omdömen
3 omdömen om hotell
“Hus med utsikt av sällan skådat slag.”
Omdömet skrevs 12 augusti 2018 för en vistelse i augusti 2018

Välhållet hus med allt man kan tänkas behöva. Rent och fräscht och välutrustat kök. Pool och tomt är väl underhållen och poolkillen syntes till vid fler tillfällen under vår vistelse (7 dagar). Vägen upp till huset är smal och i ett ganska risigt skick, men det är ju merparten av vägarna i Italien så det passar med omgivningarna . Vill man koppla av och bara njuta är detta platsen för just detta, utsikten mot dalen och havet går inte att beskriva i ord. Flera fantastiska stränder ligger ett stenkast bort i närliggande orterna Gaeta, Formia och Sperlonga. Livsmedel finns att handla på flera platser, vi valde att köra till Formia där det finns flera större livsmedelsbutiker (ipermercatos). Men roligast urval har de i de mindre frutteriorna, charkuterierna m.m. Som man hittar lite varstans i orterna i närområdet.
På minussidan är kontakten med uthyraren som är på minst sagt bristfällig engelska om inte på enbart Italienska, men det löser sig med lite gester och annat kroppsspråk, det gäller på de flesta ställena runt om i området. Se till att ha kontanter för deposition och även för betalning av förbrukning som el och vatten.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera