“Mysigt ställe med fin utsikt”
Omdöme om Tapas

Tapas
Rankad som nr 1 av 43 Restauranger i Hastings
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Restaurangen ligger med fin utsikt över havet. Personalen är väldigt trevlig och servicen är bra. Vi åt tapas och den var god, men inte något utöver det vanliga.

Tack Spellen

Omdömet skrevs 17 november 2016

Vilken resteurangmiljö, kan den vara bättre? Knappast.. utsikt över havet, uteplatser o om man vill undvika solen sitter man inomhus. Supergoda tapasrätter i lagoma storlekar för ett bra pris, huvudrätterna är dyrare men.. trevlig personal, kan inte klaga på nåt!

Tack ulrika661
Omdömet skrevs 3 mars 2015

Efter en härlig vandring på stranden var vi hungriga och bestämde oss för att äta på en restaurang som låg alldeles vid vattnet. Vilken lunch vi fick! Vi beställde in 8 olika tapas. Snabb servering och vackert upplagt och utsökt gott! Vi njöt i fulla drag - den vackra utsikten blev en bonus!

• Atmosfär
Tack Åsa K
Omdömet skrevs 16 februari 2015

För tredje året i rad firade vi jul och nyår på Barbados. Vi har då varit på Tapas minst en gång varje år och även nu bokade vi bord och åt middag där en lördag kväll. Servicen på Tapas var, precis som tidigare, helt perfekt. Man bli väl omhändertagen vid ankomst och vår servitör hade full uppsikt över oss hela kvällen. Tyvärr var vi inte helt nöjda med maten, men det var vårt eget fel. Vi valde att ta in ett antal tapas, men tråkigt nog var 5 av 6 tapas friterade, vilket vi inte hade uppmärksammat när vi beställde. Men en trevlig kväll med kanonbra service.

• Atmosfär
Tack SvenErik4317
Omdömet skrevs 29 januari 2012

Billig tapas, något dyrare varmrätter... Rekommenderas starkt! När dollarn står lågt (f/w 2012) lägre priser en än kvarterskrog i sthlm, men högklassig mat!

Tack AnNo_81

Resenärer som tittade på Tapas tittade också på

Christ Church, Barbados
Rockley, Christ Church

Hastings, Christ Church
St. Lawrence Gap, Christ Church

Besökt Tapas? Berätta vad du tyckte!