SPARA 152 US$
Trip.com265 US$
eDreams119 US$
Agoda.com119 US$
Omdömet skrevs 26 oktober 2014

Bra lage pa hotellet. Alldeles pa stranden. Det var ganska mycket vagor, vill du ha lugnare vatten bor du valja ett hotell hogre upp pa vastkusten. Servicen var bra, rumen hade alla havsutsikt men var ganska enkla.

Datum för vistelsen: oktober 2014
Tack 199magdalenaw
Omdömet skrevs 25 augusti 2014

Helt okej hotell som man inte vill betala allt för mycket för. Servicen fungerar bra för det mesta, förutom när vi bokade taxi och fick vänta i 20 min och kom för sent till restaurangen som var förbokad för taxichauffören valde att ta en annan kund. Städningen var riktigt bra däremot, för på natten vill det gärna komma in små myror genom dörrarna och de var alla borta efter morgonstädningen.
Sängarna är dock hemska, hårda och efter 2 veckor fick jag ordentligt ont i ryggen. Stranden är trist, alldeles för mycket stenar när man ska bada men funkar hyffsat att sola på. Gratis solstolar vilket är bra men om man går 15 min åt väster kommer man till Amaryllis som har en betydligt bättre strande. Eller varför inte följa stranden tills du kommer till udden där Hiltons finns, ganska mycket finare sandstrand där.

Frukosten är inge bra alls, dock är personalen där mycket trevlig. Hade önskat mer variation på frukosten mer än vitt bröd, marmelad och kakor som jag inte vill äta. Maten i strandbaren är både god och för ett helt ok pris, tyvärr tar det minst 1 timme att få maten på lunchtid. Givetvis är bartendern Tony som jobbar där helt fantastisk! Hade hört gott om honom och han levde upp till sitt rykte!

Det är nära till boardwalken som är mycket fin och användbar, samt flera superrestauranger i närheten såsom Naru!

Tv:n är för liten och har dålig mottagning. Wifi funkar bara om man sitter helt stilla på balkongen och är då fortfarande väldigt segt. Nej tyvärr, jag hade inte velat återkomma till detta hotell.

Datum för vistelsen: december 2013
Tack Hulaforshort
Omdömet skrevs 7 juni 2014 från mobil enhet

Vi bodde här en v, hotellet ligger på stranden, helt ok att sola på, men att bada var lite lurigare, stenigt. Tycker inte det var någon vidare standard på frukosten, bara vitt bröd, marmelad och söta kakor. Saknade ägg, bacon och lite mera frukt och grönt. Det var lång väg om man ville shoppa, det låg 2 restauranger utanför hotellet.

Datum för vistelsen: februari 2014
Tack 527anettes
Omdömet skrevs 30 januari 2014

Hotellet ligger perfekt mitt på stranden. Stora rena rum. Familjeägt och det märks på servicen, mycket trevlig personal i receptionen. De har även reseservice på hotellet och en liten butik.
Vi bokade alla våra utflykter via hotellet vilket funkade perfekt.
Vi tog en Barbadosrunttripp med Teds Tours, vilket visade sig vara lyckat då det var en helt fantastisk tur. Ted är inte bara en bra guide utan också vansinnigt underhållande!
Så missa inte denna tripp!!!

Nina och Mats
Sverige

Datum för vistelsen: januari 2014
Tack NinaMats
Omdömet skrevs 29 januari 2012

Barbados är ett lyckat val av semesterort för en frusen nordbo. Det finns mycket att göra på ön och stränderna är fantastiska! Coconut Court Beach hotel ligger på en av dessa vackra stränder. Tyvärr var hotellet ganska trist. För att beskriva frukosten på ett milt sätt skulle man kunna säga snålt, men rent krasst skulle en längre tids vistelse med stor sannolikhet leda till skörbjugg! Vattenläckor på rummen är vanligt förekommande och inget som personalen bryr sig om. Badrummen var risiga, med trasiga kranar i flera rum, fläckar på väggarna och i enstaka fall endast kallvatten(!). Dessutom mkt oljud från intilliggande väg. Det mest positiva man kan säga om hotellet är att sängarna var mycket bekväma.

Sammanfattningsvis: åk gärna till Barbados, men bosätt er någon annanstans!

Rumstips: Välj ett annat hotell istället!
Datum för vistelsen: januari 2012
3  Tack AnNo_81