Omdömet skrevs 8 oktober 2017 från mobil enhet

Rummen var spartansk men rent, tyvärr var det väldigt lyhört ifrån korridor och trapphus.
Balkongdörrarna gick ej att låsa och AC mot avgift.
Poolområdet var fint och nära till stranden som var stening.
Frukosten var bra men enkel.
Lardos var ett mysigt ställe med ett fåtal restauranger och rekommenderar varmt The Grill!

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Tina J
Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Kanon trevligt hotell med super trevlig personal god mat på restaurangen samt riktigt bra priser bra förbindelser till Rhodos stad och Lindos. Så kan utan problem lämna ett kanon betyg på denna vistelse ( 1 vecka i början på oktober ) bra väder hela veckan.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack BosseH38
Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Mycket otrevlig personal. Nochalanta och besvärade. Undermålig frukost, riktigt tråkig, köp egen och ät på balkongen! Bodde högst upp, stor härlig balkong. Bra pool, fint poolområde och spartanska helt ok rum. Städning innebar endast bäddning av sängar... Duschen nere på stranden var mycket bättre än den på rummet?! tog evigheter att tvätta håret. Ofräsht badrum. Bra möjlighet att hyra bil, 75 euro för 3 dagar. Stenig strand, svårt att gå i men går man 50 meter bort finns det riktigt bra strand att bada vid. Popis serverar riktigt bra mat och The grill serverar även de god mat, 3.2 euro för en stor gyros i wrap. Ställena ligger bredvid varandra och raka vägen från Elvita. Mataffären på samma gata har ett mycket bättre utbud än den som hör till hotellet. Maten på hotellet, efter den tråkiga frukosten testade vi aldrig, vi ansåg att det inte var värt att prova. Gynnar hellre de lokala resturangerna bredvid!

+ Nära stranden. Lugnt och skönt. Fin pool. Stor balkong.

- Mycket otrevlig personal. Frukost under all kritik. Svårt att gå i från stranden precis vid hotellet pga stora stenar.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack Rebecca M
Omdömet skrevs 23 augusti 2017 från mobil enhet

Rummen :
Stenhårda sängar, dåligt städade rum, du får betala för A/C 60 euro för en vecka. Städerskorna struntar i att låsa
balkong/terassdörren efter städning så vem som helst kan kliva in.
Mkt katter på området, dessa kryper gärna omkring vid markplanslägenheterna och på dess uteplatser.

Sten/Sandstrand där badskor nästan är ett måste. 3,50 euro i hyra för en solsäng per dag.

Poolen:
Lagom stor. Helt okej.

Maten/Baren
Lunch funkar utmärkt att käka, allt möjligt att välja på. Tråkigt dock med halvfabrikat på det mesta.

Halvnöjd.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Jonna W
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Hotellet: Hyfsad mat. Ok frukost, saknade frukt. Hotellet bredvid "james" har godast mat. 1 min att gå. Bra AC på rummet. Bra turistaffärer, inte så många dock, ca 8 st. 3 min att gå dit.

Bra mataffärer. På stranden är det sten nedanför hotellet , 50 -200 m längre bort är det sandstrand. Rev med bra snorkling mellan. Bra med vattensporter.

Lätt att åka med buss . Till rodos Stad 8 euro, Lardos till lindos 1,80 euro, för långt för att gå dock. Bussen går varje halvtimma.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Anneli T