“Härlig vecka”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 1 sida till!
Elvita
Rankad som nummer 19 av 34 hotell i Pefkos
Omdömet skrevs oktober 7 2017 från mobil enhet

Kanon trevligt hotell med super trevlig personal god mat på restaurangen samt riktigt bra priser bra förbindelser till Rhodos stad och Lindos. Så kan utan problem lämna ett kanon betyg på denna vistelse ( 1 vecka i början på oktober ) bra väder hela veckan.

Bodde här: Oktober 2017, reste som ett par
Tack Bosse H

Omdömet skrevs september 25 2017 från mobil enhet

Mycket otrevlig personal. Nochalanta och besvärade. Undermålig frukost, riktigt tråkig, köp egen och ät på balkongen! Bodde högst upp, stor härlig balkong. Bra pool, fint poolområde och spartanska helt ok rum. Städning innebar endast bäddning av sängar... Duschen nere på stranden var mycket bättre än den på rummet?! tog evigheter att tvätta håret. Ofräsht badrum. Bra möjlighet att hyra bil, 75 euro för 3 dagar. Stenig strand, svårt att gå i men går man 50 meter bort finns det riktigt bra strand att bada vid. Popis serverar riktigt bra mat och The grill serverar även de god mat, 3.2 euro för en stor gyros i wrap. Ställena ligger bredvid varandra och raka vägen från Elvita. Mataffären på samma gata har ett mycket bättre utbud än den som hör till hotellet. Maten på hotellet, efter den tråkiga frukosten testade vi aldrig, vi ansåg att det inte var värt att prova. Gynnar hellre de lokala resturangerna bredvid!

+ Nära stranden. Lugnt och skönt. Fin pool. Stor balkong.

- Mycket otrevlig personal. Frukost under all kritik. Svårt att gå i från stranden precis vid hotellet pga stora stenar.

Bodde här: September 2017, reste som ett par
Tack Rebecca M
Omdömet skrevs augusti 23 2017 från mobil enhet

Rummen :
Stenhårda sängar, dåligt städade rum, du får betala för A/C 60 euro för en vecka. Städerskorna struntar i att låsa
balkong/terassdörren efter städning så vem som helst kan kliva in.
Mkt katter på området, dessa kryper gärna omkring vid markplanslägenheterna och på dess uteplatser.

Sten/Sandstrand där badskor nästan är ett måste. 3,50 euro i hyra för en solsäng per dag.

Poolen:
Lagom stor. Helt okej.

Maten/Baren
Lunch funkar utmärkt att käka, allt möjligt att välja på. Tråkigt dock med halvfabrikat på det mesta.

Halvnöjd.

Bodde här: Augusti 2017, reste med familjen
Tack Jonna W
Omdömet skrevs augusti 11 2017 från mobil enhet

Hotellet: Hyfsad mat. Ok frukost, saknade frukt. Hotellet bredvid "james" har godast mat. 1 min att gå. Bra AC på rummet. Bra turistaffärer, inte så många dock, ca 8 st. 3 min att gå dit.

Bra mataffärer. På stranden är det sten nedanför hotellet , 50 -200 m längre bort är det sandstrand. Rev med bra snorkling mellan. Bra med vattensporter.

Lätt att åka med buss . Till rodos Stad 8 euro, Lardos till lindos 1,80 euro, för långt för att gå dock. Bussen går varje halvtimma.

Bodde här: Augusti 2017, reste som ett par
Tack Anneli T
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs augusti 1 2017 från mobil enhet

Detta är enligt mig och min sambo det bästa 3 stjärniga hotell på hela rhodos! Trevlig personal, fina rum och den bästa maten överlag som går att få tag på i en poolbar. Vi har varit där 2 gånger nu och detta år valde vi ett annar hotell bara för att pröva på ett annat läge, men ångrar mig djupt! Nästa år blir det tillbaka till omgivningarna runt elvita!

Bodde här: September 2016, reste som ett par
Tack TripAdvisor-medlem
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Pefkos
2,5 km bort
Coralli Apartments
Nr 9 av 34 i Pefkos
477 omdömen
Visa priser

Besökt Elvita? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Elvita

Adress: Lardos Rhodes Greece, Pefkos 851 09, Grekland
Region: Grekland > South Aegean > Dodekanesos > Rhodos stad > Pefkos
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Kostnadsfri parkering Pentry Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 4 av Strandhotell i Pefkos
Prisklass: 377 kr - 770 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Antal rum: 74
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Elvita. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Elvita Hotel Pefkos

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?