Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Dåligt
5 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Safari601 ...
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 23 april 2019 för en vistelse i april 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: april 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   No.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 27 2019
Típico comentario, de huésped que si no le haces el descuento te amenazan con lo de "poner malos comentarios"

Suerte que otros comentarios contrarrestan las mentiras.

Lamento que las vacaciones no le hayan salido gratis.

Y espero que en sus próximas vacaciones encuentre la casa ideal a la que poder solicitar descuentos a cambio de buenos comentarios.

Un saludo.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera