Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com158 US$
eDreams123 US$
Travelocity158 US$
CheapTickets158 US$
Orbitz.com158 US$
Omdömet skrevs 1 juli 2017 från mobil enhet

Enkelt och trevligt och ett bra bemötande! Rummet hade egen dusch och toa och de var fräscha och välstädade. Det enda vi saknade i rummet var ett bord mellan fåtöljerna. Vår lilla ostbricka fick vi ställa på nattduksborden som vi flyttade fram.
Frukosten var helt ok för ett mindre ställe i den här prisklassen. Den innehöll fil med tillbehör, färska bär, ett par olika skinkor, ostar, lax, ägg, små croissanter, iskyld juice mm. Brödet tror jag var bageribakat och pinfärskt. Gott!

Vi tvekar inte att bo här igen om vi är i trakterna.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack itto99
Omdömet skrevs 1 augusti 2016

Oengagerad personal, inte killen i matsalen som var mycket bra. Torftig frukost. Dåligt städat rum. Känner oss lurade på vårt paketpris ! Prästgården saknade ett samkvämsrum, i "hallen på ovanvåningen" störde samtal vilande gäster,

där man inte

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack LWK54
Omdömet skrevs 8 augusti 2015

rum helt ok, även frukost men middagen är mycket spartansk.
ex förrätt, sparris knippe med bacon är en sparris och ett bacon för 85,00.
Fåtal rätter som är de samma varje dag.
Allt är enkelt utan ngn finess. Mycket trevlig personal, rent och snyggt.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack gunnar s
Omdömet skrevs 15 februari 2014 från mobil enhet

God mat och trevlig personal.
Ligger bra och centralt lagom gångavstånd för Töreboda borna c.a 20-25 min gångavstånd från Töreboda busplan och Station. C.a 40 min med bil från Skövde och Hova. 10 min med bil Från Mariestad. Hit.

Datum för vistelsen: december 2013
Restyp: Reste ensam