eDreams
Travelocity
Snaptravel
Orbitz.com
Omdömet skrevs 18 augusti 2020 från mobil enhet

Äntligen är vi här igen med vår husvagn. Senast var 2010. Detta är en liten fin och välskött camping precis vid Göta Kanal och slussen Wassbacken. Rena och fräscha hygienutrymmen tack vare bl.a. Richie. Restaurang och annat utbud har vi inte provat. Hit kommer vi tillbaka. ☀️

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 356g_rans
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Av 4 rätter fick tyvärr bara Cecarsalladen godkänt. Så dyrt och inte värt pengarna. Synd när det ligger vid ett sådant läge och när det inte finns andra ställen att käka på inom närmare avstånd. Vi kan inte rekommendera restaurangen men campingen ser mysig ut.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack OnAir816894
Omdömet skrevs 2 juni 2020 från mobil enhet

Vi tillbringade pingsthelgen i Vassbacken. Fina platser på campingen som inte är så stor. Trevliga människor och väldigt lugnt. Städat och fint i servicehuset. Perfekt utgångsläge för cykling vid kanalen. Vi tog en tur upp till Hajstorp och fikade på det lilla mysiga fiket där. Många cyklister utefter kanalen och alla hejade glatt på varandra. Kan varmt rekommendera denna plats trots de tidigare dåliga recensionerna. Tror att det är skillnad på högsäsong och lågsäsong då personalen nu under lågsäsongen hann med att hålla ordning och reda på campingen. Vi kommer säkerligen att återkomma.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack annalU543GK
Omdömet skrevs 15 augusti 2019

En camping med fantastiskt läge längs Göta Kanal. Väldigt vackert och rogivande. Har besökt campingen då och då under årens lopp och aldrig haft något att klaga på men...
I år var det ingen hit. Bakom receptionsdisken såg det stökigt ut. Det första man såg när man körde in på campingområdet var en massa skrot. På herrarnas var en toastol inte fastskruvad. På damernas hängde duschdraperierna lite hipp som happ, gummiskrapor var trasiga m.m.
När jag vid utcheckning lämnade mina synpunkter till värdinnan ville hon inte ta till sig kritiken utan skyllde på att "det är högsäsong". Ja visst men det mesta var rätt enkelt åtgärda enl mig. Dessutom småflinade hon åt det jag sa. Åkte därfrån arg.
Har tidigare rekommenderat denna camping till vänner, det kommer inte att hända igen.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Ulla W
Omdömet skrevs 23 juli 2019

Uruselt bemötande, dubbelbokad stuga utan vilja till att lösa vårat problem. Otrevligt och uruselt.
Platsen är charmig men personalen/ägarinnan är mycket otrevlig

Aldrig mer och vi varnar alla vi känner.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Jörgen N