“Tillbaka på Felix”
Omdöme om Felix

Felix
Rankad som nr 9 av 275 Restauranger i Altea

Felix är nog den bästa restaurangen på hela strandpromenaden och bland top 3 i Altea. Avsmakningsmenyn för Eur 29 är riktigt prisvärd.

Datum för besöket: maj 2021
Tack ThomasGronqvist

Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat och läge. Klar topp 3 restaurang i Altea.
Allt vi ätit där har varit fantastiskt. Ett måste om ni besöker Altea

Datum för besöket: juli 2018
Tack stefans619
Omdömet skrevs 9 juni 2018 från mobil enhet

Grymt bra mat och bra service i en härlig miljö rekommenderas starkt!!
Har testat både lunch och middag alltid bra mat.

Datum för besöket: juni 2018
Tack Pablotoo
Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

I raden av restauranger vid vattnet i Altea sticker Felix ut. Inredningen är trevlig och trivsam och det som att besöka sin rika väns beach house. Maten är elegant komponerad och upplagd och alla ingredienser finns där för att sätta sin egen ton, ingen får överhanden. Det kanske just det subtila i hanteringen av råvaror som gör det så gott.
Personalen är ut i fingerspetsarna närvarade och närhelst du behöver nått får du ögonkontakt med en servitör.
Unna dig en lunch eller middag här, jag tror det lätt kan bli ditt favoritställe.

Datum för besöket: juli 2017
Tack kajs2015
Omdömet skrevs 23 mars 2016 från mobil enhet

Vacker inredning, fint upplagd och fräsch mat som smakar gott. Så bra service! Ät här!!
De har ett riktigt intresse för maten de serverar:)

Datum för besöket: september 2015
Tack jerika2

Resenärer som tittade på Felix tittade också på

Besökt Felix? Berätta vad du tyckte!