Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Fina bakverk och god gelato”

Pastelería De Sabors
Rankad som nr 18 av 302 Restauranger i Altea
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Restauranginformation
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Omdömet skrevs 4 oktober 2016 från mobil enhet

Vi gick inom här flera gånger och åt efterrätt efter besök på restauranger i Altea. Stället erbjuder fina bakverk till bra priser samt bra gelato. Personalen verkar inte riktigt engagerad och glad men man får sen hjälp man behöver.

Datum för besöket: september 2016
Tack niklas_wil
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömen (946)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

48 av 946 omdömen

Omdömet skrevs 6 september 2016

Missa inte detta café! Underbara bakverk och mycket trevlig personal. Hit kommer jag att komma tillbaka till!

Datum för besöket: juli 2016
Tack liselottet682
Omdömet skrevs 4 september 2016 från mobil enhet

Detta är vårt favorit glasställe i hela Albir/altea området. Vi brukar gå hit flera gånger i veckan när vi är på semester. De har otroligt god glass och bakelser. Bakelserna är också väldigt fina att titta på.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack 650fredrikv
Omdömet skrevs 7 augusti 2016 från mobil enhet

Efter en bra middag är det skönt att gå några steg. När man sen är sugen på något sött blir det ännu bättre att gå till de sabors. Ljuvlig glass och bakverk till bra priser.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack 411kristerf
Omdömet skrevs 2 augusti 2015

Som många andra skrivit så är detta ett konditori utöver det vanliga! Vilka vackra bakverk och dessutom smakar det underbart! Glassen vi åt var också fantastiskt god! Missa inte detta ställe om du är i Altea!

Datum för besöket: juli 2015
    • Standard
    • Service
    • Mat
Tack Sterizo

Resenärer som tittade på Pastelería De Sabors tittade också på

Besökt Pastelería De Sabors? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ägare: Vad är din syn på saken?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig som ägare av ditt objekt
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.