“Kärt barn har många namn”
Omdöme om Der Osterreicher

Der Osterreicher
Rankad som nr 212 av 316 Restauranger i Altea

Det sägs att kärt barn har många namn, som restaurang Der Österreicher i Altea. På kvittot står det Café Paris och Café la Cabina, på huset står det El Australico och Der Österreicher (1983). Säkert är emellertid att stället ligger vid strandpromenaden i Altea strax norr om bilparkeringen. Klockan var två när vi hittade lä från vinden här en riktigt blåsig dag. Vi beställde som vanligt tostada samt bocadillo atun och blev glatt överraskade, tostadan hade god manchegoost och min bocadillo var riktigt välsmakande. Bra wifi, fantastiskt läge och snabb service, men varför dessa små colaflaskor? Kan ändå tänka mig att komma tillbaka.

Datum för besöket: april 2018
Tack Robert A

Resenärer som tittade på Der Osterreicher tittade också på

Besökt Der Osterreicher? Berätta vad du tyckte!