Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Helt fantsstiskt hotell med en underbar personal som vet hur man ska bemöta sina kunder. Fantastisk mat och boende. Ren och snyggt alltid. De är i toppklass.
Lagom promenad in till Kos som är en väldigt mysig stad.

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Natalie S
Omdömet skrevs 17 augusti 2016 från mobil enhet

Vi tillbringade två fantastiska veckor på Cosmopolitan. Personalen på hotellet är underbar! De pratar och skojar och är väldigt hjälpsamma. Hotellet är rent och fräscht med fina och väl utrustade hotellrum. Det finns kylskåp, kaffe/te/choklad-maskin och mycket bra förvaringsmöjligheter på rummet. Poolområdet är trivsamt med snackbaren som spelar soft musik på lagom volym. Närheten till havet är suverän och eftersom man är längst ute på udden kan man välja om man vill bada på den lugna sidan eller den med lite mer vågor. In till Kos stad går man glatt på 20-25 minuter. Det finns många affärer och restauranger längs vägen så ibland tar det betydligt längre tid. Jag och min dotter är supernöjda med vår resa till Kos och boendet på Cosmopolitan. Vi kommer definitivt att komma tillbaks!

Bodde här: juni 2016
Tack CarinaBjo
Omdömet skrevs 18 juni 2016 från mobil enhet

Helt underbart ställe. Bilder stämmer absolut med verklighet. Kanon fräscht . Rent o fint. Fantastisk personal. Glada o roliga,hjälpsamma ,trevliga. Bra och lugnt läge. Men det finns hålligång runt knutarna.Nära stranden..Cykelavstånd till Kos stad. Vi åker absolut tillbaka. Längtar redan ✈️

Bodde här: juni 2016, reste med vänner
2  Tack Resort224738
Omdömet skrevs 12 juni 2016

Poolområdet härligt med lagom musik i bakgrunden. Rummen fint och behagligt inredda, sköna sängar. Aningen litet badrum. Servicen superb med härlig personal som hade väldigt lätt till skratt. Läget bra med buss o cykeluthyrning utanför hotellingång. 25 min gångavstånd till kos stad. Frukost jättegod, middag god.

• Bodde här: juni 2016, reste som ett par
1  Tack 040156813
Omdömet skrevs 8 juli 2015

mycket fräscht ny renoverat hotell i Lambi Kos. Ingick halvpension i resan med ving.
enformigt och småsnålt utbud på kvällsbuffen, men fräscht.
Promenadavstånd till Kos stad ca 25 min. bra läge förutom att Lambi kändes öde och folktomt nästan som en atombomb släppts i området......

Tips för att välja rum: undvik rum ovanför bar och restaurang störande aktiviteter
  • Bodde här: juni 2015, reste med familjen
3  Tack cattis_11