• Frukost ingår
Aegean Houses(Kos Town)
  • Fri parkering
Hotel Sonia(Kos Town)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 305 US$/natt.

• Pool
  • Pool
Paritsa Hotel(Kos Town)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Hotel Yiorgos(Kos Town)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 18 juli 2016

Om hotellet: Usel wifi. Trevlig personal i baren. Mycket ungdomar 17-25. Ligger inte långt från stranden.
Om Kos:
Hela Kos stad känns lite off och behöver uppgraderas. Det märks att turismen inte blomstrar i Grekland. Mycket omålade hus och skräpigt.

• Bodde här: juni 2016, reste med vänner
Tack Andreas B
Omdömet skrevs 14 juni 2016 från mobil enhet

Bra hotell som har nära till allt. Vi hade en 2 rumslägenhet o den var stor och rymlig. Köksutrustningen var inte den bästa men ska man bara fixa frukost eller någon lättare lunch så funkar det. Frukosten på hotellet var riktigt fin! Nästa gång blir det samma hotell.

Bodde här: maj 2016, reste med vänner
Tack Annis36
Omdömet skrevs 21 augusti 2015

MYCKET otrevlig personal!

Städpersonalen missade vid ett tillfälle att byta ut våra smutsiga handdukar mot rena. Vi bad om nya handdukar i receptionen men fick svaret att det skulle vi inte få och inte tänkte dem försöka hjälpa oss heller.

Vid ett annat tillfälle satt vi vid poolen och på bordet framför oss stod två tomma Coca Cola burkar som någon innan oss antagligen hade glömt. Då kom en av barpersonalen och började skrika på oss om att vi skulle få böter på 2 000 EURO och att vi fick skylla oss själva om polisen tog oss, för att vi hade "druckit" dryck på hotellområdet som inte var köpt i hotellets bar.

Som gräddet på moset fick jag den dömande och förnedrande kommentaren om att jag inte hade någonting på mig och borde ta på mig kläder, när jag bar en knälång kjol tillsammans med ett urringat linne. Kommentaren avslutades med hotet om att jag inte skulle få komma in på hotellet igen om jag inte klädde på mig mer.

Inte nog med personalens absurda bemötande var frukosten inte heller att hurra för, mycket litet urval - te, kaffe, juice (rättare sagt läsk), en brödsort, marmelad, ost, skinka, kokt ägg, flingor och vattenmelon. Frukostpersonalen är minst lika otrevlig som resten av personalen.

Enkelrummet är mycket litet och omöjligt att röra sig i med en extrasäng. Balkongerna är små dem med, trångt att sitta flera personer. Ingen safe box på rummet. Wi-fi i lobbyn är uselt, knappt fungerande.

Sammanfattningsvis:

Fördelar: Prisvärt, fräscht, relativt nära till strand (5 minuter) och bargata (10 minuter)
Nackdelar: Personal(!!!!!!), storleken på enkelrummet, frukosten, wi-fi

Jag rekommenderar INTE det här hotellet till er som värderar service och trevligt bemötande av personal.

• Bodde här: augusti 2015, reste med vänner
Tack iiilei
Omdömet skrevs 19 augusti 2015 från mobil enhet

Ett otroligt prisvärt hotell! Fräscht överallt på hotellet, även rummet.

Trevlig bar och pool även om man hängde mest på stranden. Personalen var också trevlig till största del men kunde vara lite ointresserade om det var något man var missnöjd med. I mitt fall hade vi en gång en kackerlacka inne på rummet och en man som var personal skrattade mest och tyckte vi var töntiga när vi i själva verket tyckte det var rätt otrevligt!

Jag bodde i en 2 rumslägenhet som hade en underbar stor balkong som var väldigt skönt. En bra vistelse, kan verkligen rekommendera om man åker ditt ett gäng kompisar.

Bodde här: augusti 2015, reste med vänner
Tack jeanna98
Omdömet skrevs 4 juli 2012

Hotellet var mycket bra för att vara relativt billigt. Det var ett mycket fräscht hotell med trevlig personal. Dock var frukosten som den alltid är utomlands- sockrig. Jag är nöjd med vistelsen, dock lite irreterande att brandalarmet gick igång 3 gånger och varje gång var det falskalarm.
Läget är bra och nära ganska nära bargatan, boka!

• Bodde här: juni 2012, reste med vänner
Tack evelina h