Omdömet skrevs 23 oktober 2017 från mobil enhet

Bra hotell, bra frukost och trevligt att de hade aktiviteter under dagen. Supernära till supermarket också om man behövde något. Lagom avstånd till stan för en promenad. Perfekt semester! 4/4 kan verkligen rekommendera det!

Bodde här: september 2017, reste med familjen
2  Tack livsnjutare4
Omdömet skrevs 29 augusti 2017

Ett mycket trevligt hotell. Rummen var bekväma sängarna (ordinarie) helt fantastiska! Personalen mycket trevliga och tillmötesgående. I poolområdet fanns det pool för alla åldrar. Det tar ca 30 minuters promenad till gamla stan. Mycket nära hotellet fanns det en mycket välsorterad och stor livsmedelsbutik. Vi längtar tillbaka!

• Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
1  Tack TrubbelStockholm
Omdömet skrevs 23 augusti 2016 från mobil enhet

Vi bokade Peridis Family Tesort genom charterbolag och är mycket nöjda. Detta är precis vad vi vill ha... Inte för stort och inte för litet. Välskött och med mycket trevlig personal. Maten är bra, poolområdet är härligt. Vi har provat att både hyra bil för en rundtur på ön samt cykel för att utfirats närmare omgivningar. Båda rekommenderas. Som sagt - mycket nöjda!

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
1  Tack Anna A
Omdömet skrevs 29 maj 2016

Sköna sängar. Väldigt fula deprimerande textilier, allt i brunsvart, även golv, soffa och stolar.
Trevlig personal.
Trevligt poolområde med liten bubbelpool. Men tråkigt att ingen skugga fanns att tillgå. Jag har haft hudcancer och undviker solen så gott det går. Ville ändå vara vid poolen för att övervaka barnbarnet. Parasollerna var gjorde av strå, så glesa att de fyllde ingen funktion allas.
Bra läge då det var nära in till gamla Kos stad.

• Bodde här: maj 2016, reste med familjen
Tack Vanja B
Omdömet skrevs 1 augusti 2015

Allt var toppen, Hotellet ligger lite långt från bästa beachen, det tar ca 30 min till fots, men det finns cyklar att hyra! Hotellet ligger i ett lugnt område, tar ca 10 minuter ner till butiker och restauranger. Kan ändå varmt rekommenderas.

Tips för att välja rum: rum mot poolen är perfekt, dock kan det vara lite musik från restaurangen om man vill gå och lägga sig tidigt.
  • Bodde här: juli 2015, reste med familjen
4  Tack Thomas L