Omdömet skrevs 12 juni 2018

Ett enkelt hotel som ligger väldigt centralt. Minus för den otroligt lilla duschen samt endast ett eluttag, så ta med grenutag eller mindre skarvsladd. Liten kyl finns. Enkel men helt ok frukost. Trevlig personal. Bra ljudisolerat då man stänger balkongdörren då det är musik, trafik precis utanför.

• Bodde här: juni 2018, reste med vänner
Tack Vivi V
Omdömet skrevs 8 juni 2018 från mobil enhet

Ett bra budgethotell. Helt ok rum med liten kyl. En av dom bättre sängarna jag sovit i i Grekland.
Minus för duschen som var i minsta laget samt att det bara fans en kontakt i rummet. Ett tips är att ta med en grenkontakt.
Enkel men helt ok frukost. Trevlig personal
Nära till strand och stad

Bodde här: juni 2018, reste med vänner
Tack lotta_de_laval
Omdömet skrevs 2 juni 2016

Paritsa är ett mycket bra budget hotell med otroligt trevlig och hjälpsam personal.
Läget är perfekt på huvudgatan, nära till stranden och city!
Rummen är små men helt ok med tanke på priset.
Det som vi kunde se förbättras är frukosten.
Den var i billigaste laget...

Rekommenderas varmt,till par som barnfamiljer!

• Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack Leila H
Omdömet skrevs 15 oktober 2015

Hotellet fräscht och välhållet. Rummen är relativt små men väl inredda. Hotellet är också centralt beläget med nära till allt. Det uppskattades av hustrun och mig som båda är 75+. Vi trivdes verkligen på hotellet. Vi har en viss erfarenhet av olika hotell efter att under åren ha besökt 38 olika länder

• Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack Rolf P
Omdömet skrevs 4 februari 2015 från mobil enhet

När jag åker på solsemester med vänner är inte jag så kräsen med hotellrum, men vi kände oss grundlurade, vi fick se bilder på endast nya delen och hamnade i en gammal del som påminde om en finlandsfärja med dålig belysning, kusligt på kvällarna och grinig personal. Städare kom in när vi låg och sov, jag svimmade en dag pga värme och personalen suckade när dom tog fram is som jag fick betala för! Myror på rummen, ett enda eluttag som gick att använda. Sämsta jag varit med om. Raka benen var ju att glömma trång dusch och mörkt som en grotta. BLÄ!!

Bodde här: juli 2014, reste med vänner
2  Tack Sandra H