Omdömet skrevs 9 juni 2017 från mobil enhet

Vi bodde 1 vecka på detta hotell och vi är väldigt nöjda med allt. Läget är kanon och med cykel tar man dig fort ner till hamnen och stranden. Personalen har varit jättetrevliga hela tiden. Maten som vi åt på hotellet till lunch ibland var också till belåtenhet. Rummet och städningen varje dag var klanderfritt. Poolområdet var rent och varje dag kom vaktmästaren och tog vattenprover. Hotellet i sin helhet och deras jobb med att hålla det rent och fräscht var en väldigt positiv upplevelse. Vi skulle gärna återkomma till Aegean house.

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack AmiL84
Omdömet skrevs 24 september 2016

Detta hotell är BRA. Trevlig personal, bra rum, städingen super. Poolen bra. Hotellet lagom stort. Supertrevligt. Lugnt och nära stranden. 15 minuter till centrum (med långsamma fötter). Så den ligger inte i barvimlet. Baren trevlig och inte dyr. Prövade inte maten, men många åt där. Sängarna hårda, men så skall dom tydligen vara.

Tips för att välja rum: Rum mot poolen är bra. Vissa rum ligger lågt tyvärr, ta inte dessa
  • Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack p_rl672
Omdömet skrevs 2 september 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell. Med god mat och trevlig personal väldigt hjälpsamma. Städat o snyggt både barnpool och stor pool. Finns tillgång till gym. Ac ingick i rummet. Riktigt frukostbuffé. Vi åker gärna hit igen. Ganska nära till stranden och bra super market i närheten bara 100 meter från hotellet. Klart värt ett besök

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Thomas b
Omdömet skrevs 15 augusti 2015 från mobil enhet

Fin service och mycket trevlig personal. Poolområdet var bra och måste vara bland det finaste och renaste jag sett. Vaktmästaren tog exempelvis vattenprover i poolen varje dag. Rummet var väl helt okej, men nog märks det att det börjar bli lite slitet. Se också till att ni inte får rummen som vätter mot hönsgården på baksidan av hotellet. Tuppen är morgonpigg.

Bodde här: augusti 2015
Tack johann813
Omdömet skrevs 16 juli 2015

Väldigt trevlig personal,vid incheckning fick vi vänta lite på vårt rum att bli klart och blev under tiden omhändertagna med både kaffe och croissanter,,,trevligt. Rummet var väldigt bra ,tyst aircon och bra inställn ,utsikt mot trädgård och olivträd...lugnt och fint, rummet stort och bra städat.cykeluthyrn rakt över gatan med bra hotellrabatt.cykla till stranden tar 2 minuter.
Frukosten var riktigt bra med allt du kan tänkas behöva.poolområdet var trevligt men tråkiga obekväma solstolar tyvärr.gymet var helt ok. Jag är jättenöjd med detta hotell.rekommenderas starkt.

• Bodde här: juni 2015, reste som ett par
Tack Lena T