Omdömet skrevs 16 augusti 2016 från mobil enhet

Allt på hemsidan såg fantastiskt ut, vettigt hotell. Men sen kom verkligen. Tråkig personal, urusel middagsbuffe, frukost okej, helt okej rum med nyrenoverat badrum men sängkläderna var lortiga. Ihop tvistade elkablar som hängde, små äckliga lister både golv och tak.
Städerskan väckte oss 8:30 för hon ville städa. När man frågade receptionisten om detta blev svaret "det är en högtid idag för grekerna så de slutar 2 timmar tidigare och vill därför hinna städa allt innan deras jobbdag är över".
Middagsbuffen är tråkig, dåligt utbud, smakar inget alls och är allmänt dålig. Dryck fick man betala själv.
Pga av matutbudet har vi nu valt att äta ute resten av semestern vi har kvar här, 3 kvällar till då vi ska fylla magen.

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack SannaDamberg
Omdömet skrevs 30 juli 2016

Hotellet har ett trevligt poolområde och gör sig särskilt bra i kvällsbelysning. Annars får man känslan av att anläggningen övergavs för 15 år sedan och nu har man plötsligt kommit på idén att öppna upp igen, hissat de trasiga flaggorna vid entrén, stänkt lite färg på väggarna (inklusive på gardinerna som man inte orkade plocka ner, vilket skvallrar om hur ofta de tvättas?) och anställt lite billig arbetskraft. Anläggningen är eftersatt i det mesta, dekorationerna härstammar från före sekelskiftet, vissna växter hänger i sina plastkrukor, snuskiga och söndriga dynor på flagnande plaststolar. Vi boddei annexet där rostiga låskedjor välkomnade en på entrédörren och en övergiven reception fungerade som skräprum. Lyhörd korridor, spruckna glasrutor mellan balkongerna och allmänt trista rum och gammal inredning. Kläderna fick ligga kvar i resväskan för garderoben luktade mugg. Gråa, sunkiga handdukar så vi köpte egna att torka oss på när vi duschat. Maten orkar jag inte ens kommentera. Fick gå in i management bakom receptionen när jag skulle betala för AC. Ett miserabelt kyffe där cigarettröken låg som en gul klibbig dimma och rummet i övrigt var helt överbelamrat med papper, bokföring, sladdar, datorer och allmän röra. Helt otroligt att Fritidsresor vill ha detta miserabla hotell i sitt utbud. Vilket skämt!

• Bodde här: juli 2016, reste med vänner
1  Tack Cristina H
Omdömet skrevs 28 september 2015 från mobil enhet

Skulle kunna skriva massor om hotellet men nöjer mig med en kortfattad recension. Detta pga dåligt wi-fi just på detta hotell. Det når inte rummet vilket är trist. Bäst? Bra läge. Fin pool. Bra bar vid poolen. Trevlig manager, ena yngre receptionisten samt städerskorna också trevliga. Utmärkt städning!

Sämst? Frukosten och maten. Tyvärr matsal a la 80-tal med dålig fantasi. Den smakar inte dåligt men är så himla trist. Kan de inte ens ordna lite färsk frukt samt tomat och gurka? Delar av personalen tittar inte ens upp på en när vi passerar.

Vi hade förväntat oss ungefär detta totalt vilket gör att vi är okej nöjda. Du får ett relativt kvalitativt hotell men maten lämnar mycket att önska.

Bodde här: september 2015, reste med familjen
Tack Erik B
Omdömet skrevs 10 september 2015 från mobil enhet

Palm beach Hotel är ett litet och trevligt hotell. Personalen är trevliga och gör dagen uppåt. Frukosten var så där men dög. Men middagen var ingen höjdare av 7 dagar var det nog bara två dagar som var hyfsat. Saknade kaffe på middagsbordet, det bjöd man inte på. Bassäng och området var bra. Nära till havet 2,5 euro kostar sol stol vid stranden. Att hyra cykel var smidigt. Städning var bra.

Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
1  Tack Mikael A
Omdömet skrevs 14 juli 2014

VARNING för barnpoolen. Där är en bro över mellan barnpoolen och den djupa poolen. Under denna bro saknas galler vilket gör att barn kan råka komma in där och fastna. Ett mindre hål men inga problem för barn eller vuxna att dyka i mellan poolerna. Bra och stor pool.

Första intrycket är att det var väldig varmt, det har inget med hotellet att göra men det ligger lite avsides så man får vara beredd på att traska ca 1,5-2 km till centrum om man nu vill dit eller hyra scooter, cykel eller quad (för en billig peng).

Vi tog en tur över till Bodrum, Turkiet en dag. Efter vi gått på marknader och ätit, vilade vi oss i hamnen i väntan på färjan tillbaka, där hittade vi en parkbänk i betong, trä och sten DEN parkbänken var skönare än sängen på hotellet... Sängen på hotellet är ytterst hård och studsig.

5 euro/natten för AC på rummet eller ta med någon form av myggljus eller nåt, för mygg är där gott om.

Hotellet envisas med underhållning ca varannan dag fram från kl 21 till kl 24 som hörs tydligt in på rummet, mycket lyhört.

Maten var okej, frukosten ljuvlig men kvällsmaten var si så där, vi åt ute mycket pga. kvällsmatens kvalité. Frukost var dock god!

Personalen var trevliga!

Liten kyl och tv fanns på rummet. 1 engelskspråkig kanal, BBC.

Tips för att välja rum: Rum så långt bort från barområdet.
  • Bodde här: juli 2014, reste som ett par
2  Tack Kufisk