Omdömet skrevs 14 oktober 2017

Mycket trevligt, familjärt hotell. Hotellet har ett jättebra läge mitt i stan. Nära men ändå lugnt och sovvänligt. Hjälpsam värdinna som hjälpte till med "allt" från tips på utflykter, restauranger till bokning av hyrbil och köp av båtbiljetter.

• Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack KristinaL1363
Omdömet skrevs 13 oktober 2016 från mobil enhet

Tillbaka till Sonia och hennes familj igen. Återkommer varje år till detta varma och välkomnande hotell. Skönt att vara "hemma" igen. Och dessa fantastiska sängar! Man sover så gott.
En av fördelarna med att bo hos Sonia är också närheten till allt. Ändå ett lugnt och fint område. Vi ses snart igen.

Bodde här: september 2016, reste med vänner
Tack ewa6102
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 26 september 2015

Varje gång vi åker till Kos (minst en gång om året) bor vi på Sonia's hotel. Du känner dig mycket välkommen och omhändertagen. Härlig atmosfär. Sonia och hennes söner gör allt för att få dig att trivas och är mycket tillmötesgående och hjälpsamma. Du känner dig nästan som en familjemedlem. :) Hotellet är relativt nyrenoverat och rummen är fräscha och rena och med TV, AC, Wifi osv. Läget är perfekt, nära till allt men lugnt och fridfullt. Frukosten serveras på den mysiga gemensamma terrassen.
Vi kan varmt rekommendera detta hotell.
Med vänliga hälsningar från Monica och Ewa, Stockholm

Tack ewa6102
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Omdömet skrevs 18 augusti 2013

Mysigt familjehotel på en lugn tvärgata mycket centralt nära hamnen. Nyrenoverade, fint inredda, mycket fräscha rum med dusch, AC, kylskåp, TV, Wi-fi. De flesta med balkong/altan, några med utsikt över hamnen. Jättegod och väl tilltagen frukost. Fantastiska Sonia med söner tar väl hand om dig och kan hjälpa till med allt från hyra cykel/moped/bil, rekommendera utflykter på ön, stränder och inte minst restauranger med riktig genuin grekisk mat.

Vi har bott hos Sonia i några dagar och stannar några till. Kommer jag till Kos igen väljer jag självklart Hotel Sonia. Tack Sonia för att du gör vår vistelse här till den bästa !

Helén med familj, Stockholm

• Bodde här: augusti 2013, reste med familjen
Tack helen l
Omdömet skrevs 26 juli 2013

Hotell Sonia är centralbeläget i Kos Town, inte långt från "Delfin-torget". Trots det centrala läget är det mycket tyst och lugnt. Familjen som driver hotellet tar väl hand om dig och är mycket engagerade och hjälpsamma. Ät din frukost på altanen i morgonbrisen eller sitt där och drick något kallt och lyssna på pratet innan det är dags att gå ut och äta middag. Familjen som driver hotellet delar gärna med sig av tips på utflyktsmål, restauranter eller hjälper till att boka cykel, bil eller annat som du kan behöva under din vistelse på Kos. Rummen är nyrenoverade. Alla rum har dusch och toalett, AC, kylskåp,TV, wi-fi finns det också så klart. Flera av rummen har även balkong med utsikt mot hamnen. Rummen är rena och alltid välstädade.
Vi återkommer säkert till Sonia och hennes familjehotell igen. Vi tackar för en trevlig vistelse!

• Bodde här: juli 2013, reste med familjen
Tack Katarina F