Omdömet skrevs 15 september 2015 från mobil enhet

Aqua Blu är en härligt hotell med gemytlig atmosfär. Personalen vet verkligen vad det innebär att ge service och får oss gäster att må mycket bra.
Frukosten har allt inkluderat. Maten är utomordentlig.
Det är härligt att ha egen pool.
Lagom avstånd till Kos stad.
Stranden, 50 meter från hotellet, hålls ren varje dag. Den består av sand.

Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack CACOJOO
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 30 juni 2015

Du vill ha ett litet, personligt hotell med bra personal och service, nära till centrum ... men inte alltför nära! God mat och bar och bekväma rum, utan barn - Aqua Blu är för dig, som det var för oss

1  Tack Dev A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Omdömet skrevs 27 mars 2015 från mobil enhet

För oss kändes hotellet väldigt lyxigt. Blir andra gången vi besöker Aqua blu i juni 2015. Vi blev nästan lite överrumplade över deras service och vilja att hjälpa till med allt du kan tänka dej. Vi hade aldrig bott på ett sånt hotell med så mycket känsla för service tidigare , vilket verkar vara deras högsta prioritet. För en svensk kunde det kännas lite påträngande första dagen men man lär sig snabbt att slappna av och låta någon annan hämta kaffet åt en vid frukosten :).

Bodde här: juni 2014, reste som ett par
Tack Sickan75
Omdömet skrevs 28 augusti 2014 från mobil enhet

Om vi nånsin återvänder till samma destination blir vårt boendeval definitivt Aqua Blu igen, utan tvekan! Stilfullt, fantastisk personal, rent och fräscht, perfekt läge (om man inte föredrar att bo mitt i smeten med hög ljudnivå i Kos stad). Tio minuters cykeltur till Kos, 50 meter till en fin privat strand nedanför hotellet. SPA och modernt litet gym. Stället har allt man kan önska sig i en underbar avslappnad miljö. Det perfekta lilla paradiset för paret!

• Bodde här: augusti 2014
Tack Monika N
Omdömet skrevs 13 augusti 2013

Vi har tillbringat en vecka på detta utsökt smakfulla hotell med hög standard och mycket god personlig service. Hotellrummet är mycket smakfullt inrett och alltid välstädat. Ett stort plus för de fantastiskt sköna sängarna! Personalen är mycket angelägna om att ge den bästa service. Frukosten och luncherna har varit utsökt goda och likaså de drinkar som vi beställt in. Poolområdet är mycket smakfullt och välskött. Poolen är generös med behaglig badtemperatur. Stranden ligger alldeles i närheten och även här möts man av god service och behagliga solstolar. Hotellets spa-avdelning har en trevlig atmosfär, vänlig och tillmötesgående personal och behandlingarna var fantastiska. Professionellt och lyxigt men ändå personligt!

• Bodde här: augusti 2013, reste med familjen
Tack Pepsi343