FindHotel
Etrip
Omdömet skrevs 26 juli 2022

Firade min frus födelsedag med en övernattning och trerätters supé. Villa Gransholm ligger i vackra omgivningar och den historiska miljön interiört & exteriört är mycket tilltalande. Vårt rum (nr 6) hade två stora fönster med trevlig utsikt och charmig inredning, rekommenderas varmt. Middagen var välkomponerad och god, medans vinpaketet inte var helt övertygande. I synnerhet valet av vin till rödingen som i våra ögon var för sött. Men bortsett det, en alldeles utmärkt vistelse och vi kommer med all sannolikhet att återvända.

Tack thbl67
Omdömet skrevs 18 juli 2022 från mobil enhet

Mycket trevligt bemötande
Rofylld omgivning
Fantastisk mat
Helt enkelt världsklass
Enligt reglerna ska jag skriva minst 200 tecken men det tycker jag är svårt när allt sägs med ett ord, världsklass. Att sitta kvar efter middagen och njuta av en lagavullin var också ett bra val. Nu är vi över 200!

Tack mattevidvalsan
Omdömet skrevs 10 juli 2022

Hade bokat Villa Gransholm då min mamma fyllde 90 år. Från vi kom till vi åkte så flöt allt på perfekt. Vi gick igenom kvällens meny och bestämde när vi ville äta. Vi fick en egen matsal med fantastisk service. Och vilken mat. Det var otroligt gott och fräscht. Och därefter sov vi bra i våra fina rum i väldigt sköna sängar.

Tack Eva J
Omdömet skrevs 7 juli 2022 från mobil enhet

Vi var tre släktpar som bokat övernattning vilket blev ett fantastiskt minne. Trevlig personal, charmiga rum och fina omgivningar. Middagen var superb där det fanns många spännande rätter att välja mellan med väl utvalda viner till alla rätterna. Hit kommer vi gärna tillbaka.

Tack thomberg48
Omdömet skrevs 23 maj 2022

Ett helt fantastiskt ställe att fira årsdagen av vårt bröllop på. Vacker liten trädgård, med härliga utemöbler. Vi fick ett stort gammaldags mysigt rum. Trerättersmiddag som var otroligt god. Kan varmt rekommendera detta!

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack baroy2000