StayForLong
Orbitz.com
Omdömet skrevs 10 juli 2022

Hade bokat Villa Gransholm då min mamma fyllde 90 år. Från vi kom till vi åkte så flöt allt på perfekt. Vi gick igenom kvällens meny och bestämde när vi ville äta. Vi fick en egen matsal med fantastisk service. Och vilken mat. Det var otroligt gott och fräscht. Och därefter sov vi bra i våra fina rum i väldigt sköna sängar.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack Eva J
Omdömet skrevs 7 juli 2022 från mobil enhet

Vi var tre släktpar som bokat övernattning vilket blev ett fantastiskt minne. Trevlig personal, charmiga rum och fina omgivningar. Middagen var superb där det fanns många spännande rätter att välja mellan med väl utvalda viner till alla rätterna. Hit kommer vi gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack thomberg48
Omdömet skrevs 23 maj 2022

Ett helt fantastiskt ställe att fira årsdagen av vårt bröllop på. Vacker liten trädgård, med härliga utemöbler. Vi fick ett stort gammaldags mysigt rum. Trerättersmiddag som var otroligt god. Kan varmt rekommendera detta!

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack baroy2000
Omdömet skrevs 11 maj 2022

Aldrig har personal varit så service inriktad som här. Jag var på jobbresa med stort krångel med bokat hotell. Villa Gransholmen löste det med ett enkelt telefonsamtal. trevligt rum, mycket trevlig restaurang med utsökt mat, fin omgivning. ett hotell för avkoppling.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack Stefansindra
Omdömet skrevs 11 februari 2022 från mobil enhet

En allt igenom perfekt vistelse, småskaligt, familjärt mysigt. Bra rum med sköna sängar. Fina sällskapsrum med en sprakande kakelugnsbrasa i lilla matsalen både till middag och frukost.
Middagen var innovativ, snyggt upplagd och dessutom väldigt välsmakande med ett väl utvalt vinpaket
Kunde inte ha firat födelsedagen på ett bättre ställe

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack elvhelan