Priceline
Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Omdömet skrevs 7 juli 2022 från mobil enhet

Vi var tre släktpar som bokat övernattning vilket blev ett fantastiskt minne. Trevlig personal, charmiga rum och fina omgivningar. Middagen var superb där det fanns många spännande rätter att välja mellan med väl utvalda viner till alla rätterna. Hit kommer vi gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack thomberg48
Omdömet skrevs 23 maj 2022

Ett helt fantastiskt ställe att fira årsdagen av vårt bröllop på. Vacker liten trädgård, med härliga utemöbler. Vi fick ett stort gammaldags mysigt rum. Trerättersmiddag som var otroligt god. Kan varmt rekommendera detta!

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack baroy2000
Omdömet skrevs 11 maj 2022

Aldrig har personal varit så service inriktad som här. Jag var på jobbresa med stort krångel med bokat hotell. Villa Gransholmen löste det med ett enkelt telefonsamtal. trevligt rum, mycket trevlig restaurang med utsökt mat, fin omgivning. ett hotell för avkoppling.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack Stefansindra
Omdömet skrevs 11 februari 2022 från mobil enhet

En allt igenom perfekt vistelse, småskaligt, familjärt mysigt. Bra rum med sköna sängar. Fina sällskapsrum med en sprakande kakelugnsbrasa i lilla matsalen både till middag och frukost.
Middagen var innovativ, snyggt upplagd och dessutom väldigt välsmakande med ett väl utvalt vinpaket
Kunde inte ha firat födelsedagen på ett bättre ställe

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack elvhelan
Omdömet skrevs 3 februari 2022 från mobil enhet

Ett fantastiskt ställe som måste upplevas. Man känner sig som man är hemma på besök hos en kompis. Ägaren tog emot och berättade initierat och entusiastiskt om historik och annat om denna fanatiska herrgård. Fantastisk inredning och mycket historia i väggarna. Öppna spisar , kakelugnar och levande ljus och en mat som var av högsta klass. Passande vinbarer till detta gjorde det till en oförglömlig vistelse. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om detta men bästa sättet är att själv åka dit. Väl värt besöket. Och ändå var det tråkigt väder när vi var där. Kan tänka på vår sommar att det är pm möjligt ännu bättre.

Rumstips: Ta tillfället i akt och verkligen gå runt i herrgården och be om en guidning och kolla detaljer och inredning. En promenad i de fina hör til
Datum för vistelsen: januari 2022
Tack Karlshamnsbo