“Fantastiskt hus på en sagolik plats”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
6 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ospecificerat
Alla senaste på svenska
TripAdvisor-medlem
1 omdöme
“Fantastiskt hus på en sagolik plats”
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan för en vistelse i juli 2018

Ett fantastiskt hus med alla tänkbara bekvämligheter, en underbar liten trädgård och med en underbar saltvattenspool. Huset är vackert beläget på en bergsväggar och det är inrett med känsla för varenda liten detalj: ALLT med anknytning till koraller. Sammantaget gör detta huset till ett underbart harmoniskt ställe. Men, det min familj var mest entusiastiska över, var husets läge med den vidunderliga och häpnadsväckande utsikten över bukten. Så vackert! Vi njöt av den såväl på dagen som på kvällen i de 100-tals små lampornas sken som på natten i månens sken.
12 minuters gångväg via gömda trappnedgångar till den underbara kilometerlånga sandstranden, men även till den välsorterade affären/ pizzerian/ baren och fiskhandlaren eller 10 minuter med bil. Starka ben eller liten bil med stark motor är att rekommendera. En vistelse i Villa Corallia i Torre delle Stelle kan man leva på länge och kommer sent att glömma.

TripAdvisor-medlem

Luca B
1 omdöme
Omdömet skrevs 21 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera