Omdömet skrevs 7 mars 2017 från mobil enhet

Rummen är stora, trivsamma och det är en fröjd att vara där. Rent, fräscht och välstädat. Tittar man närmare är det dock redan förhållandevis slitet och hyllor med mera sitter snett samt andra enkla lagningar, precis som på ett riktigt Italiensk hotell. Hur som, gratis vattenflaskor på rummet, mycket bra wi-fi samt bra ac.

Vi bodde här i tre nätter och skulle förlänga med ytterligare två nätter över helgen men tyvärr skulle natten mellan lördag - söndag vara på tok för dyr jämfört med vad vi betalat. Bytte till Sheraton, bara fem min promenad inomhus på andra sidan gatan, sparade ca 200€ på detta, och då fick vi frukost med.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack micke80_98
Omdömet skrevs 5 maj 2016 från mobil enhet

Otroligt stort hotell. Jätte högt standard. Här finns restauranger en hel märkes shopping center. Det gigantisk byggnad har dem även in ån som man kan åka i. Med en som ror och sjunger medan man åker runt.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Arthur C
Omdömet skrevs 2 mars 2016

Hotellet är väldigt stort, så stort att det är lätt att gå vilse ;) Massor av restauranger och butiker. Mycket folk. Rummen är stora och fina, gymmet är bra och poolområdet fint. Man behöver aldrig ens lämna hotellet. Bra service.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack 916linn_aa
Omdömet skrevs 22 februari 2016 från mobil enhet

Hotellet har allt! Man kan gå vilse så stort är det! Rummen är jättefina och man känner sig Chefig vårt var på 70kvm så gott om plats! Gym,bad,wi-fi ja egentligen allt du kan önska dig, ligger även 40 restauranger i byggnaden så du behöver aldrig ens lämna den.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack jompa84
Omdömet skrevs 10 januari 2016

Bodde här en natt med min familj i en svit.
Stort snyggt och ren svit, bra drag i wifin.
Super trevlig personal.
Gallerian och Venedig är enormt, inte speciellt billigt men är en upplevelse bara att skåda.
rekommenderar varmt hotellet och Macao super cool stad!

Datum för vistelsen: december 2015
1  Tack P-Freddy