Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 201)
Filtrera omdömen
1 201 resultat
Medlemsbetyg
555
481
114
34
17
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
555
481
114
34
17
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 201 omdömen
Omdömet skrevs 28 april 2018 från mobil enhet

Lyxigt hotell till ett bra pris. Nära hamnen i Macau, taxi till hotellet kostar 19 Macau/HK dollar. Finns även transfer med hotellets egna buss som är gratis, vi kom när dem hade ”lunch” så tog taxi. Poolen på hotellet är riktigt bra, finns en jacuzzi som e riktigt nice. Barnpool finns med samt en vattenrutschkana. Rummen är stora och sängarna riktigt sköna. Wi-fi på detta hotell är riktigt bra. Badrummet är riktigt lyxigt.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack fredrikl325
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 februari 2017

Alldeles utmärkt läge för att se Grand Prix, Gångavstånd till färjeterminal, depå och till centrala staden. Fräscht och rent, bra restaurant vid poolen, trevlig bar och vänlig personal. Stort men ändå familjärt. Litet avdrag för pågående renovering.

Rumstips: mot staden för Grand Prix, tystare mot trädgården
Datum för vistelsen: november 2016
  • Restyp: Reste med vänner
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Lars W
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 16 november 2014

Detta var mitt 3:e år i Grand Lapa och Mandarin Oriental Hotel. Grand Lapa har lyckats behålla sin charm med sin gamla portugisiska stil och möbler. Jag skriver sällan recension för hotell men jag behövde skriva om min vistelse den här gången eftersom min vistelse denna gång var bekväm men ändå en besvikelse. Jag hade återvänder till Grand Lapa för Grand Prix 3:e året i rad eftersom hotellet ligger helt rätt i hjärtat av tävlingsbanan och jag gillar att titta på varenda Grand Prix och bo på detta hotellet för de bekväma sängarna och den goda atmosfären. Så långt var allt bra men jag måste säga att servicenivån har gått ner avsevärt. Det kan vara på grund av ägarbytet och att de inte har tillräckligt med erfarenhet precis som Mandarin Oriental, jag vet inte. Jag kom till hotellet efter en lång tröttsam flygning från USA med mina vänner, när vi nådde receptionen var vi välkomnade av en manager vid namn Patrick. Jag gissar eftersom jag hörde en i receptionen ropa hans namn. Han var ganska oförskämd. Vi anlände runt 1:30 och jag antar att de inte hade ett rum på grund av att hotellet var fullt så det fanns inga rena rum ännu. Vi frågade Patrick om vi kunde få ett rum så snart som möjligt eftersom vi var trötta, svaret vi fick från honom var att incheckningstiden är 15:00. Jag frågade om vi skulle kunna fortsätta med incheckningen och under tiden kunde vi bara vänta och återvända för nycklarna senare. Vi berättade för honom att vi var ganska trött och frågade om det fanns andra alternativ för oss men han fortsatte påminna oss att incheckningstiden var 15:00 och vi kunde bara vänta på rummet. Jag vill förklara att jag vet att varje hotell har sina egna regler och jag har inget emot att ha en incheckning vid 15:00 men vanligtvis kan de åtminstone ge en lösning på vad jag kan göra under tiden jag väntar. Min vän och jag hade inget val utan vi gick iväg och efter att ha väntat i ungefär en timme återvände vi till receptionen igen och blev den här gången hälsade välkomna av en annan manager vid namn John eller Jon, ledsen att jag inte kommer ihåg namnet då han stavade det för mig men glömde det eftersom jag var så trött och glömde att be om hans visitkort också. John var exceptionellt hjälpsam och vi kunde se att han var ganska upptagen när du pratar i sitt headset men han pausade och gick till oss omedelbart och lyssnade när vi berättade om vår situation. Efter att han kontrollerat på sin arbetsstation och insett att det inte fanns lediga rum tillgängliga bad han om ursäkt till oss och var mycket professionell is sitt bemötande. Han sa att han kommer att hitta ett tomt rum och få det städat direkt och ge det till oss så snart som möjligt eftersom han förstod att vi var trötta efter en lång flygning, han märkte också att vi fortfarande bar runt vårt bagage så han föreslog också att vi kunde lämna vårt bagage hos portvakten så länge. Medan vi väntade föreslog han oss att utforska den vackra resorten för att fräscha upp oss och vila oss, han kunde informerade dem i förväg att vänta oss. Detta var den lösning vi väntat på och vi uppskattade verkligen hjälpen. Jag föreslår att ni skickar era managers på mer utbildning så att de förstår grundläggande service eller kan det bero på att jag är bara en turist så det spelar ingen roll, men all heder till John ändå.

6  Tack mgis42113
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
GrandLapaMacau, Public Relations Manager på Grand Lapa Macau, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2015
Google-översättning

Hello mgis42113,

Thank you very much for taking time to write a review on your recent stay with us at Grand Lapa, Macau. We take our TripAdvisor reviews very seriously and appreciate you sharing your experiences with us. We are always happy to hear from loyal customers, and will be taking your comments for review with our management team and also with the team members mentioned. Thank you again so much for your time and your stay with us; we hope to be able to welcome you back again soon to the Grand Lapa, Macau.

Best regards,
Grand Lapa team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Datum för vistelsen: september 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Datum för vistelsen: september 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen