“Liten och trevlig”

Playa de Mogan
Rankad som nr 2 av 5 saker att göra i Puerto de Mogán
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

En mycket trevlig badstrand inte så stor men i kombination med båthamnen är området mycket trevligt Väl värt ett besök

Tack Ingmar E

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Helt otroligt mysig liten stad. Ett av dom finaste ställena jag besökt. Inte en massa skrikande jobbigt folk som ska sälja på en massa skit utan det var lugnt och skönt när vi var där!

Tack Linn E
Omdömet skrevs 22 mars 2018

Besökte byn en lugn dag i början av mars utan för mycket folk, inget problem att parkera. En pärla och ett undantag från andre turistställen som tex Playa del Inglés och Puerto Rico, som har blivit "lite för mycket". Mysigt lite ställe, som är värde ett besök. Kan absolut rekommenderas.

Tack pagam2015
Omdömet skrevs 22 mars 2018

Älskar denna plats, underbar liten by med gränder och broar över kanaler. Många bra restauranger och en grillad plattfisk, canariepotatis och mojosås gör upplevelsen extra fin.

Tack Jessica N
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 13 mars 2018

Puerto de Mogan kallas för lilla Venedig och det finns stark anledning till det, mysiga gator och restauranger och speciell fisk restauranger.
Rekommenderas stark

Tack Jonel75

Resenärer som tittade på Playa de Mogan tittade också på

Puerto de Mogán, Mogan
Las Palmas, Kanarieöarna, Gran Canaria

Agaete, Gran Canaria

Besökt Playa de Mogan? Berätta vad du tyckte!