Cordial Mogan Valle(Puerto de Mogán)
  • Fri parkering
Priceline
Rabattmeddelande! 42 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 42 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 151 US$/natt.

Cordial Muelle Viejo(Puerto de Mogán)
Pension Eva(Puerto de Mogán)
  • Kostnadsfritt internet
  • Frukost ingår
  • Pool
La Venecia de Canarias(Puerto de Mogán)
  • Pool
HD Mogan Beach Apartments(Puerto de Mogán)
  • Precis vid stranden
Pension Playa(Puerto de Mogán)
TripAdvisor
Apartments Casa Lila(Puerto de Mogán)
Omdömet skrevs 21 april 2018 från mobil enhet

Hotellet som har allt. Stora fina rum, bra poolområde, närheten till hamnen. Fantastisk frukost med ett utbud som var stort, här fanns allt! 2 barer, bar vid pool området med lunch möjlighet till hyfsat pris. Möjlighet till all inclusive! Underhållning varje kväll i baren!
Åker gärna hit igen. Lugnt o skönt!

Bodde här: april 2018, reste med familjen
Tack Alf W
beCordial, Director de Relaciones con Clientes på Cordial Mogan Playa, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2018

Dear Alf W
We are absolutely delighted to read that you enjoyed your stay at Cordial Mogán Playa,
We are very happy to learn that your also enjoyed your room, the breakfast and the hotel facilities.
We hope to have the pleasure to host you again in the near future,

Best and sunny regards from Gran Canaria

Omdömet skrevs 20 april 2018 från mobil enhet

God mat i frukostbuffén
Vårt rum var i behov av renovering: tapeterna fläckiga
Trevlig och hjälpsam personal
Rummen har fantastiskt stora terrasser
Lång promenad till stranden.
Nära till shoppingcenter med mataffär och turistbutiker.

Helhetsintyck: Bra. Vi skulle gärna komma tillbaka igen.

Bodde här: april 2018, reste med familjen
Tack Fredrik V

Dear Fredrik V

We are absolutely delighted to read you felt warmly welcomed and that the hotel provided a personalized and friendly atmosphere. Your feedback is extremely important to us; we will share it with our team to encourage them to continue improving and we take note of your comments about the room for our future improvement plans

We look forward to welcoming you soon for another superb vacation in Cordial Mogan Playa!

Omdömet skrevs 15 april 2018 från mobil enhet

Är här för nionde gången och är lika nöjda i år. Fantastiskt poolområde och trädgård.
Besvikelsen är poolbaren som inte ändrat menyn på alla dessa år. Är också mycket besviken över att Los Gyuares inte serverar a la carte utan bara smakmeny. P.g.a det är det första året vi inte besöker denna restaurang. Förmodligen är maten bra då de alltid hållit hög klass men vi vill välja själva vad vi skall äta då restaurangen är dyr. Hoppas på a la carte igen nästa år

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack Cecilia T
beCordial, Director de Relaciones con Clientes på Cordial Mogan Playa, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2018

Dear Cecilia T

I am very happy to know that you have visited us so many times and I hope you will continue visiting us many times more.

We made a new card last summer and we did not think it appropriate to change it again but we will consider your opinion.

About the Guayres I have to tell you that we have believed that the time has come to offer something different and where each table can taste the same dish at the same time and thus be able to create an exchange of experiences among the clients, is another way to create experiences, even so we will consider your opinion.

I hope to welcome you again and continue to offer you extraordinary experiences.

Best regards

Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi stortrivdes på hotellet. Fantastisk miljö, god service och en buffé (vi hade halvpension) som borde tilltala även den mycket kräsne. ”Finrestaurangen” hade en avsmakningsmeny som är en upplevelse i sig. Den fick avsluta vår sista kväll.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Mikael T
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Det här var andra gången för mig på detta hotell och får jag leva och ha hälsan så blir det fler. Det är ett härligt hotell med många rum utan att man egentligen märker det, eftersom de är fördelade på många olika hotellbyggnader i hotellets park. Där är det fullt av olika palmer, träd som blommar och blommande buskar. Och fantastiska kaktusar. Det är en mycket skön omgivning, när man vill gå ner i varv. Och två poolsystem - det ena lugnt och fridfullt och det andra med lite aktiviteter. Man kan välja.

Men framförallt - maten. Frukostbuffën är lika överdådig som jag tyckte för ett är sedan. Och middagsbuffén är smått fantastisk, Om man tycker om sjötunga eller helstekt entrecote och allt däremellan. Men tag halvpension. Allinclusive skulle bli för mycket. Jag gick ändå upp 2 kg på tio dagar.
Detta hotell är värt en resa

Tips för att välja rum: Högre våning i hotellbyggnad nummer 7 ger havsutsikt. Kan gå i andra byggnader också med balkong i väst. Men se till att komma upp en bit.
  • Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack sml570