Omdömet skrevs 26 mars 2018

Det här var andra gången för mig på detta hotell och får jag leva och ha hälsan så blir det fler. Det är ett härligt hotell med många rum utan att man egentligen märker det, eftersom de är fördelade på många olika hotellbyggnader i hotellets park. Där är det fullt av olika palmer, träd som blommar och blommande buskar. Och fantastiska kaktusar. Det är en mycket skön omgivning, när man vill gå ner i varv. Och två poolsystem - det ena lugnt och fridfullt och det andra med lite aktiviteter. Man kan välja.

Men framförallt - maten. Frukostbuffën är lika överdådig som jag tyckte för ett är sedan. Och middagsbuffén är smått fantastisk, Om man tycker om sjötunga eller helstekt entrecote och allt däremellan. Men tag halvpension. Allinclusive skulle bli för mycket. Jag gick ändå upp 2 kg på tio dagar.
Detta hotell är värt en resa

Tips för att välja rum: Högre våning i hotellbyggnad nummer 7 ger havsutsikt. Kan gå i andra byggnader också med balkong i väst. Men se till att komma upp en bit.
  • Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack sml570
Omdömet skrevs 16 mars 2018

Hotellet är stort med över 400 rum men upplevs inte så p.g.a. att det är utspritt på många olika byggnader omgärdade med välskötta prunkande trädgårdar.
Två stora poolområden med många solstolar varav den en poolen var otroligt lugn.
Rent och snyggt överallt.
Rummen var rymliga med sköna sängar och en stor balkong.
Badrummet fräscht med toaletten i separat del.
Två minus dusch i badkar och hyra för värdeskåp.
Städningen oklanderlig av glada och trevliga städerskor.
Frukosten hade allt man kan önska t.o.m. Bloody Mary .
Servicen var jätte bra med undantag av personalen i den ena poolbaren vilka var nonchalanta och sura.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack uffel80
Omdömet skrevs 18 februari 2018

Hotellet är mycket fint. Rent och snyggt.
Men man kan tycka att det är alldeles för hög ljudnivå på frukostbuffen med alltför många gäster på samma plan.
Även vid poolen är solstolarna alldeles för tätt. Man är inte alls privat. Som tur är hade jag bokat rum 7317 med egen bubbelpool.
Rummen är snygga och bra, servicen är också mycket bra.

Mat till frukosten går inte heller att klaga på, där finns allt.

Ett bra alternativ till hotell när man besöker Morgan på Grand Canaria

Tips för att välja rum: Jag rekommenderar rum med bubbelpool Dessa har fin utsikt och fritt läge
  • Bodde här: februari 2018, reste med vänner
1  Tack Lola S
Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Älskar detta ställe!!
Frukosten, miljön, alla planteringar, poolområdet, personalen.
Aldrig varit besviken på någonting.
Vi fick en fruktkorg och en flaska vin andra dagen av hotellet .
På alla hjärtans dag fick alla tjejer, kvinnor, damer en blomma när vi kom till frukosten ! Så fint

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
1  Tack MissBenson
Omdömet skrevs 28 januari 2018

Det stora hotellområdet med många byggnader har fantastiska planteringar mellan husen. Vårt rum var av medelstorlek, fint inrett och sköna, lite hårda sängar. Medelstor balkong med utsikt över ett nedgånget shopping center. Badrummet kunde varit större. Duschen hopplös; av och till iskallt eller hett vatten. Bra med separat toalett. Frukosten var mycket bra men middagen medelmåttig med desserterna som enda höjdpunkt. Trång och stökig matsal. Suverän service både i receptionen och restaurangen

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack glasse44