12 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-02-04
Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 22-02-03
Boka nu, betala på plats
Trip.com
Expedia.com273 US$
eDreams259 US$
Omdömet skrevs 28 mars 2019

Ganska stort lägenhetshotel, med bra utrymme i lägenheterna. Dock relativt slitet hotell, med sängar som bör bytas. Dock stort plus för dom väl tilltagna altanerna/balkongerna, dom största jag haft, och väldigt bra.Läget mycket bra och en mysig by, som var väldigt trevlig. Personalen hjälpsam och bra. Dock tycker jag den passar familjer med barn bäst, inte så hög mysfaktor för vuxna, utan då behöver man gå ut. Många bra ställen att äta på.

Datum för vistelsen: december 2018
1  Tack andersgkarlsson
Omdömet skrevs 9 mars 2019 från mobil enhet

Riktigt stort och bra lägenhetshotell. Vi fick först ett rum som inte var enligt våra önskemål då det rummet vi skulle få ej var klart. Vi sa till och fick byta andra dagen utan problem. Då jag fyllde år under resan så blev vi även gratulerad med en flaska bubbel, mycket trevligt.
Helt ok poolområde. Splash parken var väl si så där.. våra barn tyckte den var lite tråkig. Ingen morgonsol på balkongerna då solen går upp på samma sida berget som hotellet ligger på. Sol på balkongerna från ca 11-17.

Personalen i receptionen och barerna var väldigt trevliga och vänliga och vi hade en mycket bra vecka!

Datum för vistelsen: mars 2019
2  Tack Throwmountain
Omdömet skrevs 5 januari 2019

Har varit här för 4:e gången och vi är alltid lika nöjda. Vi firade två födelsedagar samt nyår på hotellet.

Förbättringsarbeten pågår hela tiden. Denna gång överraskades vi av nyrenoverade badrum. Lägenheterna är stora med TV i båda rummen och en stor terass. Det saknades en stol och en fjärrkontroll men när vi sa till fixade personalen det omgående.

Vi har alltid fått ett väldigt bra bemötande och tycker att servicen är kanon. Yngsta sonen råkade ut för en liten olycka och behövde sys. Vi fick fantastisk hjälp direkt och läkaren väntade på oss i grannhotellet.

Animationsteamet var också jättebra. Barnen älskade aktiviteterna, framför allt minidisco på kvällarna. Det finns en klätterställning med rutschkana och bollhav samt bordtennis och billardbord direkt utanför restaurangen. Detta underlättar enormt när barnen är klara med maten och de vuxna vill sitta kvar en stund.

Buffen är varierat och det blir inte tråkigt även vid längre vistelse. Dock hade jag önskat mer vegana alternativ, exempelvis sojaprodukter som tofu eller plantbaserade alternativ till den vanliga mjölken.

Som Club Cordial medlem fick vi en välkomstpresent i form av en frukttallrik och en flaska vin. På nyårskvällen ingick bubbel, vin och en fantastisk nyårsbuffet.

Vi kommer säkert tillbaka!

Rumstips: Vi tycker att rummen vid eller ovanför "huvudpoolen" (med poolbar) är bäst.
Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Susanne B
Omdömet skrevs 4 januari 2019 från mobil enhet

4 gången på samma hotell, och vi gillar de, i år har dom dock börjat med löjliga plastarmband som man måste ha trots att det inte är ett ”all inclusive” hotell, poolen känns kallare än förra året och sängarna är lika dåliga som alltid. Vi får se om de blir en 5:e gång

Datum för vistelsen: januari 2019
2  Tack Camper747114
Omdömet skrevs 8 december 2018 från mobil enhet

Vi ville komma iväg en vecka för att koppla av och njuta av lite varmare klimat. Personalen är trevlig. Fram för allt i receptionen. Skulle vilja ge högre poäng men det går tyvärr inte. Frukost helt ok. Allt man kan önska sig. Ljudnivån lite för högt för att riktigt njuta. Det regnade dessvärre när vi var där. Då gick det inte att sitta ute på terassen. Taket var segelduk som läckte igenom och droppade länge efter att regnet upphört. Gick alltså tyvärr inte att sitta ute trots att det inte var kallt. Sängarna var sköna men hemska kuddarna var helt bedrövliga, platta och totalt omöjliga att forma efter nacke och huvud. Vi trivdes trots allt men kuddar och terass utan lite tak drog ner betyget.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack 955ylvaa